در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پارک کودک محله اسلام‌آباد در شهر سنندج

کلنگ زنی پارک کودک محله اسلام‌آباد به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برنامه سفر پژمان به سنندج بود که با حضور جمعی از مسئولان استان انجام شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تعدادی از طرح‌های بازآفرینی شهر سنندج بازدید کرد و کلنگ احداث پارک کودک محله اسلام‌آباد این شهر را بر زمین زد .

سید محمد پژمان که دوشنبه ، دهم تیرماه به‌منظور بازدید از طرح‌های بازآفرینی به استان کردستان سفرکرده است ، پس از دیدار با مرادنیا ، استاندار کردستان از تعدادی از طرح‌های بازآفرینی سنندج بازدید کرد .

پروژه پیاده راه محله قدیمی "آغه زمان" سنندج و ساختمان‌های مجاور آن ازجمله پروژه‌هایی بود که پژمان از آن بازدید کرد . این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار متر و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حال احداث است .

انبار‌های اداره غله از دیگر پروژه‌هایی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی از آن بازدید کرد ؛ طرح تبدیل این محوطه به مرکز تجاری و فرهنگی در دست انجام است .

کلنگ زنی پارک کودک محله اسلام‌آباد به مساحت ۱۵ هزار مترمربع و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دیگر برنامه سفر پژمان به سنندج بود که با حضور جمعی از مسئولان استان انجام شد .




مطالب مرتبط

پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تکمیل و تحویل ۸۴۰ پروژه تامین خدمات زیربنایی و روبنایی در محلات هدف بازآفرینی شهری ...

|

بر اساس برنامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری ایران ، استان گلستان طی سه سال تعهد صدور هشت هزار و ۷۰۵ پروانه نوسازی را در محلات هدف بازآفرینی دارد . در حال حاضر شش هزار و ۳۳۲ پروانه برای واحدهای مسکونی در این محلات صادر شده و سه هزار و ۷۹ واحد نوسازی شده مردمی ...

|

نشست‌های برگزار شده توسط شرکت بازآفرینی شهری ایران شامل موضوعاتی حول محور سیاست‌های نوسازی مسکن با رویکرد محله‌ای، تامین مسکن در بافت‌های فرسوده ، جلوگیری از گسترش سکونتگاه‌های غیررسمی و نوآوری در بازآفرینی محلات شهری با حضور اساتید دانشگاه و فرهیختگان بوده است .

|

جنوب کرمان آمادگی جهت جذب سهمیه سایر استان‌هایی که در جذب قیر موفق نبودند به وزارت راه و شهرسازی اعلام می کند .

|

نظرات کاربران