در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی شدن احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در سیرجان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در جلسه با نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی ، از عملیاتی شدن احداث بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در این شهر در قالب طرح اقدام ملی و بازآفرینی شهری خبر داد .

    در این دیدار حل مشکل فضای آموزشی ، بهداشتی و امنیتی اراضی ۱۲۰ هکتاری سیرجان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از مذاکرات مقرر شد مدیران راه و شهرسازی استان با همکاری سازمان نوسازی مدارس استان و شهرداری سیرجان مشکلات این اراضی را پیگیری و رفع کنند . 

    بررسی زمین‌های مناسب طرح اقدام ملی و همکاری با بنیاد مسکن برای حل مشکلات متقاضیان واحدهای مسکونی سیرجان از دیگر موارد مورد بحث دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی بود . 

    لازم به ذکر است : این دیدار با حضور مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مدیران سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران