در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه بازآفرینی مسجد جامع شهر ساری

    این پروژه اکنون نیز یک تدارک پایانی می‌خواهد و امروز بخشی که سهم شرکت بازآفرینی شهری بوده است را صد در صد تامین می کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پژمان با بیان اینکه طراحی پروژه مسجد جامع شهر ساری با دقت و حوصله صورت گرفته و به خوبی اجرا شده است از پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه خبر داد .

    سیدمحمد پژمان ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران که برای بازدید از پروژه‌های بازآفرینی مازندران به این استان سفر کرده است ، با اشاره به بازآفرینی مسجد جامع ساری گفت : طراحی این پروژه با دقت و حوصله صورت گرفته و به خوبی نیز اجرا شده است به طوری که نشانه‌ها و حال و هوای گذشته این مسجد حفظ شده است .

    وی افزود : بازآفرینی این مسجد حاصل کنار هم قرار گرفتن شرکت بازآفرینی شهری ایران ، سازمان میراث فرهنگی و شهرداری ساری برای تامین منابع لازم بوده است و خوشبختانه بازآفرینی مسجد به مراحل پایانی رسیده و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ؛ این پروژه اکنون نیز یک تدارک پایانی می‌خواهد و امروز بخشی که سهم شرکت بازآفرینی شهری بوده است را صد در صد تامین می کنیم .

    پژمان با اشاره به اینکه یک سوم هزینه انجام بازآفرینی مسجد جامع ساری به عهده شرکت بازآفرینی شهری ایران بوده است ، گفت : بخشی از تعهد شرکت بازآفرینی در این پروژه را حدود دو ماه پیش تامین کردیم و بخش پایانی تعهدمان که ۳۵ میلیارد ریال است را نیز امروز پرداخت می‌کنیم .

    وی با بیان اینکه مراحل ساختمانی پروژه مسجد جامع ساری تقریبا به پایان رسیده، تصریح کرد : بخش باقی مانده پروژه شامل تهیه فضای ۴۰ متری برای نصب تاسیسات مکانیکی است که جلسه با مسوولان استان این بخش از پروژه را نیز پیگیری خواهیم کرد .




    مطالب مرتبط

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    شرکت بازآفرینی شهری ایران با اتکا به تجارب دهه‌های گذشته و در یک تعامل سازنده با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نسبت به تدوین این سند اقدام کرد که مراتب آن پس از طی جلسات کارشناسی با دفاتر تخصصی معاونت معماری و شهرسازی وزارت متبوع در قالب «مجموعه راهکارهای تشویقی ...

    |

    اجرای مصوبه تامین مالی مرمت و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در بافت‌های تاریخی نیازمند ضوابط شهرسازانه‌ای بود تا کار را تسهیل کند و مصوبه راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور که در پنجمین جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در سال جاری به ...

    |

    در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت‌زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از ۳ هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده در ۵۳۰ شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد .

    |

    نظرات کاربران