در حال بارگذاری ...

قدردانی از عزم جزم وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه مسکن مهر

اتمام پروژه مسکن مهر قطعا کمک کننده است ولی یکسری مشکلات اداری در پرداخت ها وجود دارد که بایستی رفع شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، کوسه غراوی ضمن قدردانی از عزم جزم وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه مسکن مهر ، گفت : این اقدام وزارت راه منجر می شود خرید و فروش و اجاره بهای مسکن تا حدی متعادل شود .

شهرام کوسه‌غراوی ، نماینده مردم کلاله ، مینودشت ، مراوه‌تپه و گالیکش و عضو کمیسیون عمران دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقف ثبت نام پروژه مسکن مهر به دلایلی از جمله مشکلات مکان‌یابی گفت : مسکن مهر در بسیاری از شهرها در سال ۹۰ به بهره‌برداری رسید ولی چهار سال بعد به علت تخریب ، تخلیه شد .

وی ضمن قدردانی از عزم جزم وزارت راه و شهرسازی در اتمام پروژه مسکن مهر ، گفت : این اقدام وزارت راه و شهرسازی منجر  به ایجاد تعادل در خرید و فروش و اجاره بهای مسکن می‌شود .

غراوی بر ضرورت توجه به کیفی‌‌سازی مسکن مهر تاکید و اظهار کرد : نباید در زلزله‌های شش تا هفت دهم ریشتری نگران تخریب منازل باشیم ؛ به مساکن مهر باید تسهیلاتی پرداخت شود تا مردم به بهترین شکل از آن استفاده کرده و قادر به خرید باشند .

غراوی با بیان اینکه قطعا اولویت وزیر راه و شهرسازی اتمام پروژه مسکن مهر است، گفت: مجلس و کمیسیون عمران نیز این عزم را دارند که هرجا نقصی در قانون بود، کمک حال وزارت راه باشند .

وی بر ساخت و تسهیل در اتمام پروژه بافت‌های فرسوده تاکید کرد و افزود : امنیت مردم برای ما از اولویت ویژه برخوردار است .

غراوی با اشاره به افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر اظهار کرد : اتمام پروژه مسکن مهر قطعا کمک کننده است ولی یکسری مشکلات اداری در پرداخت ها وجود دارد که بایستی رفع شود .

این عضو کمیسیون عمران مجلس گفت : اتمام پروژه مسکن مهر باید درایتمندانه مدیریت شود . هرچند طی مسیر دچار مشکلاتی شد که ناشی از تغییر سیاست گذاری ها بود ولی خوشبختانه سیاست کلی دولت مبنی بر اتمام این پروژه است . مردم عزیزی که در مسکن مهر زندگی می کنند، ابتدا باید به فضای آموزشی بهداشتی دسترسی داشته باشند؛ از اینرو با وزارتخانه جلساتی داشتیم و اهتمام لازم صورت گرفته است .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران