در حال بارگذاری ...
  • صدور پروانه و نقشه برای احداث ۳۶۰‌ خانه روستایی سیل‌زده دشت آزادگان

    تاکنون برای بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی پروانه رایگان صادر شده و با مشارکت مردم برای ۳۶۰ واحد مسکونی دیگر دستور نقشه صادر شده و همچنین تاکنون ۸۶۵ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اداره کل بنیاد مسکن استان تهران و معین بازسازی سیل خوزستان ، از صدور پروانه ساخت و دستور نقشه برای احداث بیش از ۳۶۰ واحد مسکونی سیل‌زده روستاهای دشت آزادگان خبر داد .

    پس از حضور این بنیاد به عنوان دستگاه معین بازسازی شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در استان خوزستان که برای بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل فاجعه بار فروردین ماه ۱۳۹۸ ، اقدام به بازسازی واحدهای مسکونی روستایی در این دو شهرستان کرده ، تاکنون بیش از ۱۲۰۰ تن سیمان‌رایگان از ۱۵۰۰ تن سهمیه اختصاصی و بیش از ۱۶۸ تن میلگرد رایگان از ۱۷۲ تن سهمیه اختصاص یافته به روستاییان شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تحویل شده است .

    پس از وقوع سیل ویرانگر ابتدای سال ۹۸ و آسیب دیدن واحدهای مسکونی شهری و روستایی استان‌های مختلف کشور ، با اعلام آمادگی بنیاد مسکن تهران ، ستاد معین بنیاد مسکن استان تهران در منطقه دشت آزادگان تشکیل شد و بر اساس وظیفه محوله ، بنیاد مسکن تهران با ارسال چندین دستگاه انواع ماشین آلات سنگین راه سازی و ساختمانی و تعداد زیادی از متخصصان فنی و مهندسان مجرب ، به انجام وظیفه در مناطق سیل زده خوزستان پرداخت .

    بر اساس این گزارش ، تاکنون برای بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی پروانه رایگان صادر شده و با مشارکت مردم برای ۳۶۰ واحد مسکونی دیگر دستور نقشه صادر شده و همچنین تاکنون ۸۶۵ متقاضی جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند .

    خاطرنشان می‌شود با تلاش جهادگران بنیاد مسکن استان تهران در محل ستاد معین مستقر در دشت آزادگان و علی‌رغم گرمای طاقت فرسای این روزهای خوزستان، خدمت به مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه ادامه دارد .




    مطالب مرتبط

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    نظرات کاربران