در حال بارگذاری ...

بسته شدن پرونده مسکن مهر استان اردبیل تا بهمن‌ماه سال جاری

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ حیدری با اشاره به اینکه ۴۱ هزار واحد مسکن مهر استان تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است از بسته شدن پرونده مسکن مهر استان تا بهمن‌ماه سال جاری خبر داد .

محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل  با اشاره به اینکه در استان اردبیل در مجموع ۴۲ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد ، گفت : از این تعداد ۴۱ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است .

وی افزود : از هزار واحد باقی‌مانده این طرح ۵۰۰ واحد پیشرفت بالای ۹۰ درصد دارد و اختلاف اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکار مانع از تحویل این واحدها به مردم شده است که در حال انجام مراحل قضایی و اداری هستیم و امیدواریم به‌زودی این واحدها به مردم تحویل داده شود .

حیدری عنوان کرد : ۵۰۰ واحد دیگر این طرح نیز بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و برنامه ما این است که تا پایان مردادماه ۲۰۰ واحد آن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم و ۳۰۰ واحد باقی‌مانده را تا بهمن‌ماه سال جاری به بهره‌برداری برسانیم و پرونده مسکن مهر استان را ببندیم .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

نظرات کاربران