در حال بارگذاری ...

پیشرفت ۲۸ درصدی در پروژه احداث بیمارستان شوشتر

برای این بیمارستان ۶ اتاق عمل پیش‌بینی شده است و با داشتن بخش‌های تخصصی ، ‌پس از بهره‌برداری پاسخگوی نیازهای تخصصی شهرستان شوشتر خواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمدجعفر علیزاده ، ضمن بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شوشتر با اشاره به پیشرفت ۲۸ درصدی این پروژه از تخصیص اعتبار ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومانی برای آن در سال ۹۸ خبر داد .

محمدجعفر علیزاده ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی روز جمعه در بازدید از بیمارستان شوشتر گفت : امسال برای این بیمارستان ۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است و تاکنون این پروژه حدود ۲۸ درصد پیشرفت داشته است . ساخت اسکلت این بیمارستان به‌پایان رسیده و پروژه وارد ساخت ابنیه و تاسیسات شده است .

وی ادامه داد : این بیمارستان ۲۰۰ تخت‌خوابی است و در فضایی ۳ هکتاری با ۱۴ هزار مترمربع زیربنا در حال احداث است . برای این بیمارستان ۶ اتاق عمل پیش‌بینی شده است و با داشتن بخش‌های تخصصی ، ‌پس از بهره‌برداری پاسخگوی نیازهای تخصصی شهرستان شوشتر خواهد بود .

علیزاده در پایان با اشاره به اینکه در سال جاری برخی از بیمارستان‌های در حال احداث توسط این سازمان به‌پایان خواهد رسید ، ‌گفت : با توجه به این موضوع امیدواریم در سال‌ آینده بتوانیم برای این پروژه و دیگر پروژه‌های در دست احداث بودجه بیشتری اختصاص دهیم و تا پایان برنامه ششم توسعه این بیمارستان به بهره‌برداری برسد و مردم شوشتر از آن بهره‌مند شوند .




نظرات کاربران