در حال بارگذاری ...

کاهش تقاضا برای خرید با افزایش تولید مسکن

در صورتی که سیاست‌های کنترلی و اقدامات بازدارنده برای مدیریت بازار مسکن در نظر گرفته نشود رکود تورمی بازار مسکن کوتاه مدت نبوده و در مقابل با اعمال سیاست‌های کنترلی قطعاً این دوران گذرا خواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سیدحسین افضلی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود روند قیمت مسکن کاهش خواهد داشت ، گفت : در صورت اجرای برنامه‌های بازدارنده شرایط فعلی بازار مسکن گذرا است .

سیدحسین افضلی ، با اشاره به کاهش ۳۶ درصدی آمار معاملات بازار مسکن در کشور ، گفت : این آمار نشان دهنده کاهش گرایش خریداران برای خرید مسکن است . کاهش آمار معاملات بازار مسکن در سال جاری نشان‌دهنده این است که این بازار در وضعیت رکود تورمی قرار دارد ، حال پیش‌بینی می‌شود در این وضعیت ، قیمت مسکن روند نزولی پیدا خواهد کرد .

افضلی ادامه داد : در یک سال اخیر مردم برای حفظ سرمایه خود اقدام به سرمایه‌گذاری در بخش مسکن کردند و به دلیل نگاه سرمایه‌ای به بازار مسکن این مسئله تا حدی در افزایش قیمت‌ها و بروز تلاطم در بازار مسکن تأثیرگذار بود .

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد : در صورتی که سیاست‌های کنترلی و اقدامات بازدارنده برای مدیریت بازار مسکن در نظر گرفته نشود رکود تورمی بازار مسکن کوتاه مدت نبوده و در مقابل با اعمال سیاست‌های کنترلی قطعاً این دوران گذرا خواهد بود . با افزایش تولید مسکن ، تقاضا برای خرید مسکن به تدریج کاهش خواهد یافت و در این شرایط قیمت ها روند کاهشی خواهند گرفت .




مطالب مرتبط

هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم از تاسیس و تشکیل کمیسیون عمران و مسکن در هیات وزیران برای تسهیل‌گری در بخش مسکن خبر داد و گفت : ۱۸ ...

|

بستر این کارهای غیرقانونی عمدتاً بنگاه‌های معاملات املاک هستند که در بازرسی‌ها تذکرات لازم به برخی از متخلفان داده شده و بنگاه‌ها در حال حاضر مکلف به رعایت این قانون هستند .

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

نظرات کاربران