در حال بارگذاری ...
  • ابلاغ طرح مسکن کارکنان دولت در آینده نزدیک

    این طرح مراحل کارشناسی خود را در جلسات شورای مشورتی اقتصادی و همچنین در سازمان برنامه و بودجه گذرانده و با تصویب آن به زودی ابلاغ می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، محمد اسلامی با اعلام اینکه طرح مسکن کارکنان دولت به زودی ابلاغ می‌شود ، گفت : این طرح به نوعی پایه‌گذاری شده که با آمادگی بنگاه‌ها و تشکل‌های غیردولتی می‌تواند تسریع یابد .

    محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در خصوص تامین مسکن کارکنان دولت اظهار کرد : بر اساس این طرح جوانان از بدو استخدام می‌توانند در زمان معین صاحبخانه شوند .

    وی گفت : طرح مذکور برای تصویب به رئیس‌جمهور تقدیم شده است . این طرح مراحل کارشناسی خود را در جلسات شورای مشورتی اقتصادی و همچنین در سازمان برنامه و بودجه گذرانده و با تصویب آن به زودی ابلاغ می‌شود . این طرح به نوعی پایه‌گذاری شده که با آمادگی بنگاه‌ها و تشکل‌های غیردولتی می‌تواند تسریع یابد ؛ این بدان معناست که جوانان پس از اینکه حقوق‌بگیر می‌شوند می‌توانند با عضویت در صندوق پس‌انداز مسکن در آینده ، مسکن ملکی خود را تامین کنند .

    اسلامی در پایان در خصوص اجاره بهای مسکن ، خاطرنشان کرد : متاسفانه افزایش بهای اجاره مسکن از هیچ منطقی تبعیت نمی‌کند و این اجحافی است که در جامعه صورت می گیرد ؛ بنابراین انتظار ما این است کسانی که صاحبخانه هستند ملاحظه مستاجران را داشته باشند .
     




    نظرات کاربران