در حال بارگذاری ...
  • تبدیل گلستان شهر بجنورد به‌ بهترین نقطه شهری در آینده نزدیک

    به جهت سهولت در کارهای مردم خدمات دیگری مانند واگذاری زمین با کاربری های فرهنگی ، ورزشی و درمانی را در دستور کار داریم که از طریق جراید به صورت آگهی مزایده در آینده نزدیک انجام خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علیرضا مصطفی‌زاده گفت : گلستان شهر بجنورد در آینده به بهترین نقطه شهری تبدیل خواهد شد .

    علیرضا مصطفی‌زاده در جلسه بررسی مشکلات گلستان شهر بجنورد که با حضور معاون عمرانی استانداری و دیگر مدیران مرتبط برگزار شد اظهار داشت : وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که باید شرایطی فراهم کنیم تا مردم گلستان شهر بجنورد بتوانند در فضایی به شکل مدرن و با کیفیت عالی زندگی کنند .

    وی به بحث خدمات زیربنایی در گلستان شهر بجنورد اشاره کرد و افزود : باید شرایطی فراهم شود تا مردم برای خرید روزمره در رفت و آمد به داخل شهر بجنورد نباشند که برای این منظور ۲۰ هکتار در نزدیکی گلستان شهر برای بحث میوه و تره بار برای ساکنین عزیز اختصاص پیدا کرده است که به زودی کارهای آن انجام خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد : به جهت سهولت در کارهای مردم خدمات دیگری مانند واگذاری زمین با کاربری های فرهنگی ، ورزشی و درمانی را در دستور کار داریم که از طریق جراید به صورت آگهی مزایده در آینده نزدیک انجام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

    |

    در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

    |

    نظرات کاربران