در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر اتمام پروژ های مسکن مهر بدون مشکل حقوقی تا پایان سال جاری

    در طرح اقدام ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد در دستور کار قرار دارد که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید که کردستان شهر جدید ندارد واقع شده است ، ۱۰۰هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۰۰ هزار واحد نیز در پروژه های بازآفرینی شهری احداث می شود که ان شالله عملیات اجرایی آنها بزودی اغاز می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از تاکید وزارت راه و شهرسازی بر اتمام مسکن مهرهای بدون مشکل حقوقی در تمام استانها تا پایان امسال خبر داد .

    علی نبیان همراه با اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن برای بررسی آخرین وضعیت مسکن مهر و املاک و اراضی ملی از صبح شنبه وارد سنندج شده و از چندین پروژه مسکن مهر و مسکن مشارکتی در سطح شهر سنندج بازدید کردند .

    نبیان در جریان این بازدیدها خواستار سرعت بخشی به روند ساخت مساکن مهر شده و ضمن اشاره به بسته شدن مسکن مهر در تعدادی استانها اظهار کرد : تلاشمان این است که پرونده مسکن مهر در سایر استانها نیز به اتمام برسد .

    وی هم چنین با اشاره به اهمیت طرح اقدام ملی گفت : در طرح اقدام ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد در دستور کار قرار دارد که ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید که کردستان شهر جدید ندارد واقع شده است ، ۱۰۰هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و ۱۰۰ هزار واحد نیز در پروژه های بازآفرینی شهری احداث می شود که ان شالله عملیات اجرایی آنها بزودی اغاز می شود .

    مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن بعد از ظهر شنبه نیز در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی کردستان بر همدلی و تعامل تمام دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی برای دستیابی به اهداف تعیین شده از جمله طرح اقدام ملی تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران