در حال بارگذاری ...

رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضی دولتی در استان ایلام

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد .

علی اصغر کاظمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف ۹۲۵۰ متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون توسط مدیریت املاک وحقوقی و یگان حفاظت از اراضی این دستگاه اجرایی خبر داد . در این مدت همچنین با حکم قطعی جدا گانه مراجع قضایی ۱ مورد تصرف غیر قانونی اراضی ملی به میزان ۲۵۰ متر مربع به ارزش ۷۵ میلیون تومان رفع تصرف شده است .

سردار یاری فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و کوشش راه و شهرسازی استان در همه زمینه ها چه پی گیری پروژه های راهسازی و ایمن سازی محورها به خصوص در ایام اربعین و هچنین بحث حفاظت از بیت المال و رفع تصرف اراضی ملی و دولتی بر آمادگی نیروی انتظامی استان برای همکاری بیش از پیش با این دستگاه اجرایی تاکید کرد .

کاظمی در پایان از همه مردم عزیز استان خواست چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم در این خصوص از طریق مدیریت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان بعمل آورده  و از خرید هر گونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز نمایند .




مطالب مرتبط

در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

|

در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

|

نظرات کاربران