در حال بارگذاری ...
  • ثبت شکایات مردمی در خصوص تخلفات ساختمانی در سامانه جامع نظارت عالیه کشور

    متقاضی می تواند از طریق سامانه مذکور شکایت خود را پیگیری نموده و تمام مراحل ذکر شده توسط کارشناس محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی کنترل و پیگیری میشود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در راستای اعمال ماده ٣٥ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در خصوص نظارت عالیه برساخت و سازها توسط وزارت راه و شهرسازی و همچنین ارتباط مناسب و موثر و رسیدگی به درخواست ها و شکایات در زمینه ساختمانی مراجعان می توانند با ورود به سامانه snam.mrud.ir نسبت به ثبت شکایات خود در این زمینه اقدام نمایند .

    شکایت ثبت شده مستقیما بر روی کارتابل مدیر مسکن و ساختمان و رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و مسئول نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی لارستان قابل رویت بوده و مورد پیگیری قرار می گیرد و در اسرع وقت به اطلاع متقاضی رسانده خواهد شد .

    متقاضی نیز می تواند از طریق سامانه مذکور شکایت خود را پیگیری نموده و تمام مراحل ذکر شده توسط کارشناس محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی کنترل و پیگیری میشود .

    جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٥٢٢٤١١٦٠-٠٧١ اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایید .




    مطالب مرتبط

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    کار خیر کردن فقط پول نمی‌خواهد ، بلکه به همت بلند نیاز دارد ؛ قطعاً کسی که پول دارد نمی‌تواند خَیِر باشد ، بلکه کسی که همت بلند دارد می‌تواند خیر باشد . یکی از خصلت‌های بارز خیرین این است که همت بلند دارند و توجه‌شان به مردم و نیازمندی‌های مردم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به‌ دنبال استقبال جامعه مهندسی از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی صرفه‌جویی در مصرف انرژی (مبحث نوزدهم مقررات ملی ...

    |

    نظرات کاربران