در حال بارگذاری ...

تصویب طرح ۳۵ هکتاری فاز ۱۱ پردیس برای اجرای پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن

لازم به ذکر است نقشه های طرح مذکور نیز به امضاء اعضای کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران رسیده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران پس از جلسه کمیسیون ماده ۵ استانداری از تصویب طرح ۳۵ هکتاری فاز ۱۱ پردیس در اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن خبر داد .

رضا نگهبان خاطرنشان کرد : در این طرح ۳۶۸۶ واحد برای ۱۱۰۵۸ نفر پیش بینی شده است .

وی افزود : در طرح ۳۵ هکتاری مذکور ، آماده سازی خدمات مورد نیاز واحدهای مسکونی همانند مراکز آموزشی ، تجاری ، تاسیسات، تجهیزات شهری و فضای سبز پیش بینی شده است .

لازم به ذکر است نقشه های طرح مذکور نیز به امضاء اعضای کمیسیون ماده ۵ استانداری تهران رسیده است .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

نظرات کاربران