در حال بارگذاری ...
  • اعطا بیش از ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای ساخت مسکن روستایی

    از ابتدای پیروزی انقلاب حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت و یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی ساخته شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علیرضا تابش گفت : در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ساختن ۵۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی به مردم اعطا شده است .

    علیرضا تابش ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری ، بیان کرد : در جریان بارندگی‌های اخیر در چهارمحال و بختیاری ، روستاهای استان آسیب دیده‌اند و امکان رانش زمین در حدود ۲۵ روستای در معرض خطر وجود دارد که باید تثبیت وضعیت یا جابه‌جا شوند . در راستای حل این مشکل و نجات مردم این روستاها ، باید یک مصوبه به هیأت دولت برود و مورد تصویب قرار گیرد .

    تابش با اشاره به اینکه در عرصه مسکن روستایی کارهای خوبی در کشور انجام شده است ، گفت : از ابتدای پیروزی انقلاب حدود ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی پرداخت و یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی ساخته شده است . در دولت یازدهم و دوازدهم نیز پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات نیز برای ساختن ۵۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی به مردم اعطا شده است .

    تابش در خصوص کارهای مهم انجام شده در روستاها ، تأکید کرد : در حوزه بهسازی مسکن روستایی و اجرای طرح‌های هادی گام‌های بزرگی برداشته شده است .

    در این جلسه تفاهم‌نامه احداث ۲ هزار واحد مسکونی برای روستاییان نیازمند استان میان سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استانداری چهارمحال و بختیاری امضا شد .




    مطالب مرتبط

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، انجام وفاق اقتصادی با وفاق اجتماعی و اتحاد ملی همراه است . شخصاً به همین دلیل در سال گذشته تلاش کردم ، موانع حرکت پنج‌ساله آینده بنیاد مسکن را با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه هفتم توسعه به حداقل برسانم که با پیگیری‌های زیاد این ...

    |

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    نظرات کاربران