در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر ویژه کارکنان نیروی انتظامی رشت

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در سومین روز از هفته دولت ۲۵۰ واحد مسکن مهر رشت ویژه کارکنان نیروی انتظامی به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید .

    ارسلان زارع در مراسم افتتاح ۲۵۰ واحد مسکن مهر نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت : فراهم کردن شرایط مناسب و رفاه زندگی برای کسانی که امنیت جامعه بر مدار آنها می چرخد مهم ترین اولویت است .

    سرپرست استانداری گیلان تصریح کرد : برای تامین نظم و امنیت که خود رکنی موثر و تاثیر گذار می باشد مولفه ای  به نام پلیس وجود دارد . در کشور ما عمدتا این وظیفه سترگ به عهده نیروی انتظامی سپرده شده که امروز با همکاری مردم و پلیس شاهد آرامش و امنیت و نظم اجتماعی در کشور هستیم و شایسته است ازخانواده های مجموعه انتظامی قدردانی شود .

    وی ارتقا کیفیت ، ساماندهی فاضلاب ، احداث معابر ، آسفالت و دسترسی آسان در مسکن مهر را از اهم برنامه های شورای تامین استان نام برد .

    ماکان پدرام نیز از افتتاح ۳۹۸ واحد مسکن مهر استان در هفته دولت جاری خبر داد و گفت : از این مجموع ، ۲۵۰ واحد ویژه پرسنل نیروی انتظامی است که در قالب ۱۰ بلوک با اسکلت فلزی که هر بلوک مشتمل بر ۵ طبقه و هر طبقه دارای ۵ واحد مسکونی با کلیه امکانات آماده تحویل مالکین محترم می گردد .

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان افزود : تعداد ۸ بلوک باقیمانده ( جمعا ۲۰۰ واحد) در حال تکمیل است که به امید خدا در دهه فجر افتتاح خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران