در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی ۸۰۰۰ واحد مسکونی در بافت های فرسوده و ناکارآمد

در گام اول تحقق برنامه اقدام ملی ، عملیات اجرایی ۱۱۰هزار واحد مسکونی به طور همزمان در ۲۷ استان کشور به صورت ویدیو کنفرانس آغاز می شود . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی تولید مسکن ، صبح فردا ، پنجم شهریور با حضور رییس جمهور ، وزیر راه و شهرسازی در محله تهرانسر شهر تهران برگزار می شود . 

در برنامه اقدام ملی قرار است ، ۴۰۰هزار واحد مسکونی تا پایان دولت دوازدهم ساخته شود که سهم شرکت بازآفرینی شهری ایران ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت های هدف است . 

در گام اول تحقق برنامه اقدام ملی ، عملیات اجرایی ۱۱۰هزار واحد مسکونی به طور همزمان در ۲۷ استان کشور به صورت ویدیو کنفرانس آغاز می شود . 

شرکت بازآفرینی شهری ایران ذیل برنامه اقدام ملی ، ساخت ۸۰۵۷ واحد مسکونی را در دستور کار دارد .

پروژه های ساخت مسکن در استان های خراسان رضوی ، فارس ، چهار محال و بختیاری ، مازندران ، مرکزی ، خوزستان ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، گیلان و گلستان اجرا می شود .




مطالب مرتبط

تا پایان شهریور ۱۴۰۳ بالغ بر ۳۰۵ هزار واحد مسکن در بافت‌های فرسوده نوسازی شده است و خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی تلاش و عملکرد مجموعه شرکت بازآفرینی شهری ایران درخصوص تولید مسکن که از سامانه ستاد ملی بازآفرینی شهری استخراج شده را مورد تایید قرار داد و بر آن صحه گذاشت .

|

در سکونتگاه‌های غیررسمی سه نوع پروژه شامل پروژه‌های احداث مسکن بند« ی» ، پروژه‌های عمرانی – اجرایی بازآفرینی و پروژه‌های توانمندسازی و در بافت‌های فرسوده نیز پروژه‌های محرک توسعه در دست انجام است . پروژه شهرک جوانان و اراضی اسدگولی از جمله پروژه‌های جابه‌جایی ساکنان ...

|

اکنون که برنامه هفتم توسعه ابلاغ شده است از این پس در چهارشنبه‌های بازآفرینی گزارش عملکردها مرتبط با تحقق ماده ۵۲ برنامه هفتم خواهد بود . البته نشست‌هایی در این خصوص خواهیم داشت و دوشنبه آینده اولین نشست تخصصی برنامه هفتم را برگزار خواهیم کرد .

|

این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

|

با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

|

نظرات کاربران