در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات ساخت ١١٠ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی در سراسر کشور

    زمین مورد نیاز برای ساخت ٢۵۴١۵ واحد طی هشت پروژه توسط سازمان ملی زمین و مسکن آماده خواهد شد و برای عقد قرارداد ساخت ١٩٨۴۵ واحد طی ١٨ پروژه توسط همین سازمان فراخوان داده می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، صبح امروز به دستور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عملیات ساخت ١١٠ هزار واحد مسکونی از طرح اقدام ملی به صورت همزمان در سراسر استان‌ها آغاز شد .

    این واحد‌های مسکونی در توافق با سازندگان توسط سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت عمران شهرهای جدید ، شرکت بازآفرینی شهری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد. از این تعداد ٢٨۶٨۴ واحد طی ١۵١ پروژه توسط سازمان ملی زمین و مسکن ، ١٩٩٣۶ واحد طی ٣٢ پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید ، ٧١٨٣ واحد طی ١٣ پروژه توسط شرکت بازآفرینی شهری و ٢۴٣٧ واحد طی ٢۴ پروژه توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا خواهند شد .

    همچنین ، زمین مورد نیاز برای ساخت ٢۵۴١۵ واحد طی هشت پروژه توسط سازمان ملی زمین و مسکن آماده خواهد شد و برای عقد قرارداد ساخت ١٩٨۴۵ واحد طی ١٨ پروژه توسط همین سازمان فراخوان داده می شود .

    رییس جمهور صبح امروز در محله تهرانسر تهران ضمن آغاز پروژه مشارکتی برج های مسکونی تجاری پردیس شامل ۴٨٠ واحد مسکونی ، دستور اجرای طرح های فوق را صادر کرد .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    ۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    نظرات کاربران