در حال بارگذاری ...
  • تکمیل واحدهای مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت ، از دستور کار خارج شد

    برخی از طرح‌های مسکن مهر مشکل خدمات‌رسانی دارد و در صورت حل این مشکل واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جواد حق‌شناس گفت : تکمیل طرح‌های مسکن مهر با پیشرفت زیر ۳۰ درصد در شهرهای با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر ، از دستور کار خارج شد .

    جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه بنیاد مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ، اقدام به ساخت مسکن مهر کرده است ، گفت : کار احداث تعداد ۳۴۸ هزار واحد مسکن مهر را آغاز کردیم که از این تعداد ، ۳۲۰ هزار واحد تحویل مردم شده است و حدود ۱۲ هزار واحد مسکن مهر نیز فروش اقساطی شد .

    وی افزود : برخی طرح‌های مسکن مهر به دلیل مشکلات حقوقی و تعاونی‌ها ، همچنان راکد هستند و به دستور وزیر راه و شهرسازی ، طرح‌های با پیشرفت زیر ۳۰ درصد نیز از طرح مسکن مهر خارج شده است .

    حق‌شناس با بیان اینکه ۸ هزار طرح در حال اتمام است ، یادآور شد : برخی از طرح‌های مسکن مهر مشکل خدمات‌رسانی دارد و در صورت حل این مشکل واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در پایان گفت : ساخت ۷ هزار و ۵۰۰ واحد نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد .




    مطالب مرتبط

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    نظرات کاربران