در حال بارگذاری ...

برگزاری یازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این همایش ۱۵ شهریورماه اعلام شده است . گفتنی است ، این در همایش فوق ، پنجمین دوره مسابقات قیر و آسفالت برگزار می‌شود . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی ، یازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین‌آلات را از ۳۰ مهر تا ۲ آبان ماه در محل مرکز تحقیقات، برگزار می‌کند .

یازدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر ، آسفالت و ماشین آلات به همت مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از ۳۰ مهر تا ۲ آبان در محل مرکز تحقیقات برگزار می‌شود .

محورهای همایش شاملِ قیر و فرآورده های قیری ، مخلوط های آسفالتی ، بازیافت آسفالت ، نظام فنی و اجرایی ، مدیریت روسازی و روش های نگهداری و بهسازی ، فناوری‌های نوین ، ماشین‌آلات و روش‌های اجرایی ، تحلیل و طراحی روسازی و تثبیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب است .

آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در این همایش ۱۵ شهریورماه اعلام شده است . گفتنی است ، این در همایش فوق ، پنجمین دوره مسابقات قیر و آسفالت برگزار می‌شود . 




مطالب مرتبط

برخی از حفره‌ها و تونل‌های زیرسطحی در شهر تهران و سایر کلانشهرها قابل شناسایی است و برخی نیز قابل شناسایی نیستند . زیرا عامل به وجود آورنده برخی از آنها ناشی از گسیختگی لوله‌ها و فرسودگی تاسیسات شهری ، مسدود کردن مسیرهای جریان آب و عوامل متعدد است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی در بازدید از زیرساخت‌ها و پروژه‌های متنوع ساختمانی و ابنیه فنی سازمان منطقه ...

|

خاطرنشان می‌گردد حضور در این وبینار تخصصی رایگان است و به شرکت کنندگان گواهی الکترونیکی الکترونیکی حضور اعطاء خواهد شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی گفت : برای صنعتی سازی باید یک مدل اقتصادی پیدا کنیم زیرا سرعت نظام بانکی پاسخگوی ...

|

بر اساس آمارهای رسمی از حدود ۳۱ هزار واحد مسکونی در شهر کاشمر نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی یعنی حدود ۷۰ درصد واحدها فاقد اسکلت و همچنین از حدود ۱۲ هزار نفر جمعیت و ۴ هزار واحد مسکونی شهر خلیل‌آباد نزدیک به این گسل نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی و بیش از ۷۰ درصد فاقد اسکلت است . این ...

|

نظرات کاربران