در حال بارگذاری ...

معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به شعب بانک مسکن استان قم

لازم به ذکر است دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده ای نداشته و صرفاً با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک مسکن قابل پرداخت است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم از معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات بازآفرینی مسکن به شعب بانک مسکن استان به منظور ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی خبر داد .

داود طلوعی با اعلام این خبر گفت : بعد از ابلاغ شیوه نامه تسهیلات بازآفرینی بافت فرسوده از اردیبهشت امسال تاکنون تعداد ۴۲ فقره متقاضی در قالب اشخاص حقیقی ، خود مالک و انبوه سازان با مراجعه با سایت مربوطه ثبت نام انجام داده اند .

طلوعی بیان داشت : این افراد برای ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی به مدیریت امور شعب بانک مسکن استان معرفی شده اند که بجز تعداد اندکی که در حال طی کردن مراحل تکمیلی پرونده در بانک عامل می باشند بقیه معرفی شدگان موفق به اخذ تسهیلات شده اند .

وی افزود : این تسهیلات شامل یک وام ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۹ درصد برای کلیه واحدها و در صورت درخواست متقاضی با توجه به تعداد واحدها و اینکه وی مالک حقیقی می باشد یا انبوه ساز ، تا سقف ۱۰ میلیون تومان به صورت وام ودیعه مسکن با نرخ سود ۱۸درصد  قابل افزایش است و به صورت ترکیبی توسط بانک قابل پرداخت است .

لازم به ذکر است دریافت این تسهیلات نیاز به هیچ سپرده ای نداشته و صرفاً با معرفی نامه اداره کل راه و شهرسازی استان به بانک مسکن قابل پرداخت است .

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست و یا تقاضا به سامانه (facility.udrc.ir) مراجعه کنند .




مطالب مرتبط

متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

|

پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

|

بانک مسکن سبد متنوعی از خدمات و محصولات را برای ارائه به مشتریان حقیقی و حقوقی تدارک دیده است .

|

پروژه ۳۳۶ واحدی جایگزین قطعات ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان ، هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در ۲۱۴ واحد اول و ۵۴ درصد در فاز اول (۱۰۴ واحد) در حال اجرا است .

|

طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

|

نظرات کاربران