در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات احداث مترو تهران - پردیس از اواخر آبان‌ ماه

متروی شهر جدید پردیس از امتداد خط ششم مترو تهران شروع می‌شود و تا روبروی پارک علم و فناوری که ایستگاه نهایی است امتداد می‌یابد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سید مهدی هدایت از تأمین اعتبار هزار میلیارد تومانی برای آغاز عملیات احداث متروی تهران - پردیس خبر داد و گفت : متروی پردیس در لایحه بودجه ردیف‌دار شد .

سیدمهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از تأمین اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای شروع احداث متروی تهران - پردیس از اواخر آبان امسال خبر داد و افزود : برای تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل شهر جدید پردیس و اتصال به متروی تهران امسال ، متروی پردیس در لایحه بودجه ، ردیف‌دار شد .

هدایت با بیان اینکه امسال هزار میلیارد تومان از منابع وزارت راه و شهرسازی برای اجرای طرح متروی جدید شهر پردیس تامین اعتبار شده است ، عنوان کرد : با این تامین اعتبار ، هم اکنون در مراحل نهایی تکمیل نقشه های اجرایی و نتایج آزمایش خاک هستیم .

وی افزود : متروی شهر جدید پردیس از امتداد خط ششم مترو تهران شروع می‌شود و تا روبروی "پارک علم و فناوری" که ایستگاه نهایی است امتداد می‌یابد .

مدیرعامل شرکت عمران ، طول این خط را حدود ۲۴ کیلومتر عنوان کرد .




مطالب مرتبط

پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

|

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

|

         

|

نظرات کاربران