در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر ساخت پروژه‌های مسکونی با تمرکز بر خانه دار کردن اقشار میان درآمدی

    در اجرای پروژه های جدید با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن تمرکز ساخت ، بر اجرای پروژه های کوچک و میان درآمدی است چراکه جامعه هدف در حال حاضر تامین مسکن برای این گروه از اقشار است ، بنابراین گروه سرمایه گذاری مسکن نیز بنا به رسالت خود و در راستای سیاست های بانک مسکن در این جهت گام برداشته است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مسلم صالحی ، با اشاره به هدفگذاری ساخت ۴ هزار واحد مسکونی در سال مالی جاری ، بر ساخت پروژه‌های مسکونی با تمرکز بر اقشار میان درآمدی جامعه تاکید کرد .

    مسلم صالحی معاون برنامه ریزی گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه در شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در سال مالی جدید دو پروژه جدید مسکونی مقدم و زهتابی با ۵۰۰ واحد در بافت‌ فرسوده تهران تعریف شده است ، گفت : همچنین در تفاهمات و همکاری‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ، پروژه‌هایی در شهرهای جدید کشور نیز تعریف شده است .

    وی با اشاره به تعریف پروژه ۶۰۰ واحدی آفتاب در شهر جدید صدرا شیراز گفت : در هشتگرد نیز تعریف پروژه ۸۰۰ واحدی ، در شهر جدید پردیس ، در شهر جدید مهاجران اراک پروژه ای در ۱۰۰ هکتار زمین و در شهر جدید بهارستان دو پروژه در دستور کار قرار گرفت که غالب این پروژه‌ها در قالب برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و برای اقشار میان‌درآمدی جامعه ساخته می‌شوند .

    معاون برنامه ریزی گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه در مجموع حدود ۴ هزار واحد مسکونی در مذاکره و همکاری گروه سرمایه‌گذاری مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید ساخته می‌شود ، گفت : علاوه بر این با سازمان ملی زمین و مسکن برای ساخت مسکن در تعامل هستیم . همچنین شرکت گروه سرمایه‌گذاری مسکن در نظر دارد از ظرفیت اراضی شرکت‌های وابسته به گروه برای ساخت مسکن استفاده کند .

    معاون برنامه ریزی گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه در سال مالی گذشته تقریبا ۴ هزار واحد مسکونی و تجاری معادل ۵۰۰ هزار مترمربع تعریف شده است ، گفت : امسال نیز تعریف همین میزان پروژه هدف گذاری شده است .

    وی با تاکید بر اینکه همچنان مذاکره و همکاری‌ گروه سرمایه گذاری مسکن با شرکت عمران شهرهای جدید برای ساخت مسکن ویژه اقشار میان درآمدی جامعه ادامه دارد ، گفت : علاوه بر این ، گروه سرمایه گذاری مسکن برای اجرای پروژه‌های کوچک و میان‌درآمدی با اشخاص حقیقی نیز وارد مذاکره شده است . در اجرای پروژه های جدید با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان ملی زمین و مسکن تمرکز ساخت ، بر اجرای پروژه های کوچک و میان درآمدی است چرا که جامعه هدف در حال حاضر تامین مسکن برای این گروه از اقشار است ، بنابراین گروه سرمایه گذاری مسکن نیز بنا به رسالت خود و در راستای سیاست های بانک مسکن در این جهت گام برداشته است .




    مطالب مرتبط

    با توجه به اعتبارات تخصیصی ، امکان پرداخت ۶۵۰ میلیارد تومان وام به متقاضیان وجود داشت که ۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی را شامل می‌شود . خوشبختانه درصد جذب مبلغ تخصیصی تا پایان سال ۱۴۰۱ بیش از ۹۰ درصد بوده و بالاترین میزان جذب متعلق به استان تهران است .

    |

    از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

    |

    ۱۳۸ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و احداث واحدهای مسکونی (۱۱ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر) در شهرهای جدید ، ۹۵ پروژه در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، درمانی ، فرهنگی ، ورزشی در بافت‌های فرسوده به ارزش ۹۹۸ ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    نظرات کاربران