در حال بارگذاری ...

سنددار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال

متراژ مساحت ساخته شده با متراژ مساحت پروانه تقریبا برابری می کند ، در حالی که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته شده باشد مساحت زیادی را در بر می گیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی از سنددار شدن مجتمع هزار واحدی گلستان شهر بجنورد تا پایان سال خبر داد .

جواد عمادیان فر گفت : شرکت عمران مسکن سازان در حال پیگیری برای دریافت پایان کار از شهرداری است تا سندها به نام اشخاص منتقل شود . پروژه مسکن هزار واحدی در مراحل نهایی کار قرار دارد ، بعد از برگزاری جلساتی با حضور پیمانکار پروژه ، مدارک و مستندات لازم برای قیمت گذاری درخواست شده و در حال اجرا است .

وی افزود : پس از بررسی ساختمان در زمان زلزله از دفتر مقررات ملی و وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که خسارات ایجاد شده در ساختمان ها متاثر از پایین بودن کیفیت ساخت یا کیفیت مصالح نبوده ، بلکه عدم اجرای وال پست و شتاب بالای زلزله دلیل اصلی تخریب دیوارهای پیرامونی ساختمان عنوان شده است .

عمادیان فر اظهار داشت : در بازسازی های صورت گرفته ، تمام مقررات جدید لحاظ شده و بعد از مصوبه شورای مسکن نسبت به بازسازی ساختمان و بازدید ها ی انجام شده اکنون بعید می دانم مشکلی داشته باشند و همچنین براساس برنامه وزرات راه و شهرسازی باید تا انتهای سال پرونده مسکن های مهر تعیین تکلیف شوند و جشن خاتمه مسکن مهر در استان گرفته شود .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود : متراژ مساحت ساخته شده با متراژ مساحت پروانه تقریبا برابری می کند ، در حالی که اگر در هر بلوک یک طبقه اضافه ساخته شده باشد مساحت زیادی را در بر می گیرد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

|

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

|

مشاورین املاکی که قصد ثبت مبایعه نامه های کاغذی خود را در سامانه خودنویس داشته باشند در صورتی که پروانه کسب آن ها فاقد اعتبار بوده و یا اینکه اقدام لازم برای الکترونیکی شدن پروانه ( شناسه یکتا) خود را انجام نداده باشند امکان ثبت قراردادها را نخواهند داشت .

|

در کلیه سایت های نهضت ملی مسکن در سطح استان مسجد پیش بینی شده است و انشالله در سی و یکمین اجلاس سراسری نماز که قرار است به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار شود قصد داریم تعدادی مساجد بین راهی را افتتاح و یک مسجد در سایت نهضت ملی مسکن را با حضور حجت الاسلام قرائتی ، رئیس ستاد ...

|

نظرات کاربران