در حال بارگذاری ...
  • لزوم تسهیل در فرآیند ساخت و ساز ضمن رعایت قوانین

    بومی سازی مسائل قانونی ساخت و ساز از مهم‌ترین مواردی است که در این راستا می‌تواند در ارتقای موثر باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان بیان داشت : شرایط را باید در جهت تسهیل در فرآیند ساخت و ساز در استان سوق دهیم ضمن اینکه کلیه قوانین و مقررات در این حوزه رعایت شود .

    میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان در نشستی که با موضوع طرح و بررسی موضوعات مرتبط با ساخت و سازهای بخش خصوصی در استان با حضور مدیران و کارشناسان این حوزه در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد افزود : فرهنگ سازی ، الگو سازی از جمله عواملی مهمی هستند که در گسترش قوانین ساخت و ساز ساختمان در بین عام مردم نقش مهمی دارند و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به عنوان یک سازمان مردم نهاد و همکار دولت در این راستا نقش  تاثیر گذاری دارد .

    محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی در این جلسه بیان داشت : بومی سازی مسائل قانونی ساخت و ساز از مهم‌ترین مواردی است که در این راستا می‌تواند در ارتقای موثر باشد .

    در این جلسه مدیر کل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری ، شهردار گرگان ، مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رییس نظام مهندسی ساختمان استان حضور داشتند .




    مطالب مرتبط

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

    |

    در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت‌های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد .

    |

    مطالعات انجام شده نشان‌می‌دهد به‌ازای هر ۶۹.۷ مترمربع مسکن که ساخته می‌شود ، یک شغل در کشور ایجاد می‌شود . علاوه بر این ، حدود ۴۰ درصد انرژی کشور هم در حوزه ساختمان و مسکن مصرف می‌شود و این موضوع با توجه به هدف‌گذاری انجام شده تمرکز سرمایه‌گذاری در این بخش را هم مضاعف ...

    |

    نظرات کاربران