در حال بارگذاری ...
  • اتمام پروژه تعمیر واحدهای مسکونی سیل‌زدگان شهرستان دلفان

    در بخش تعمیرات ۹۰۵ واحد مسکونی در شهر نورآباد و ۲۶۹۵ واحد در روستاها توسط این بنیاد تعمیر شد و به پایان رسید و امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور کار واگذاری صورت گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : تعمیر ۳۴۰۰ واحد مسکونی سیل زدگان در شهرستان دلفان توسط بنیاد مسکن قزوین به پایان رسید و تحویل شد .

    اصغر گونجی در خصوص پایان عملیات تعمیر واحدهای آسیب دیده سیل زدگان در شهرستان دلفان از توابع استان لرستان اظهار کرد : قزوین به عنوان استان معین لرستان تعیین شد و بنیاد مسکن وظیفه تعمیر واحدهای مسکونی تخریب شده در شهرستان دلفان را بر عهده گرفت و امروز رسالت خود را به خوبی انجام داده است . با استقرار ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در شهرستان دلفان ارزیابی میزان خسارت واحدهای آسیب دیده در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت و تعداد ۱۱ هزار واحد مورد ارزیابی قرار گرفت و ۸ هزار واحد خسارت دیده شناسایی شد .

    گونجی تصریح کرد : در این شهرستان قرار شد ۳ هزار واحد احداث شود که ۱۶۷ واحد آن شهری و ۲۹۴۳ واحد آن روستایی است که امروز توانستیم در بخش تعمیر تمام تعهد خود را انجام داده و تحویل ساکنان دهیم . در بخش تعمیرات ۹۰۵ واحد مسکونی در شهر نورآباد و ۲۶۹۵ واحد در روستاها توسط این بنیاد تعمیر شد و به پایان رسید و امروز با حضور تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور کار واگذاری صورت گرفت .

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت : تاکنون ۷۲۲۰ نفر به بانک معرفی شدند که از مجموع ۸ هزار نفر نیز برای ۵۳۷۵ نفر عقد قرارداد شده اند . تاکنون ۴۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به ۴۶۵۴ نفر از اسیب دیدگان پرداخت شده و برای تعمیرات نیز ۳۷ میلیارد تومان هزینه شده است . اجرای اسکلت ۹۴۶ واحد مسکونی ، اجرای سقف ۴۰۰ واحد از دیگر اقدامات انجام شده است .

    گونجی بیان کرد : همچنین توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان قزوین عملیات آواربرداری ۱۶۰۹ واحد ، پی کنی ۱۵۱۷ واحد، اجرای فنداسیون ۱۱۰۹ واحد آسیب دیده در شهرستان دلفان انجام شده است . از سوی مقام معظم رهبری ۱۸ هزار و ۱۰۰ تن سیمان سهیمه برای اجرای طرح احداث و تعمیر واحدهای مسکونی تعیین شده که تاکنون ۸۵۰۰ تن آن برای تسریع در عملیات اجرایی در منطقه سیل زده توزیع شده است.  




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    جزئیات واگذاری به صورت کارشناسی بررسی شد و فرایند آماده‌سازی از هفته آینده با تکمیل نقشه فاز دو طرح توسط بنیاد مسکن آغاز می‌شود .

    |

    سال گذشته در مجموع ۵ هزار و ۴۹ جلد سند صادر شده است که از این تعداد هزار و ۴۶۱ جلد سند شهری و ۳ هزار و ۵۸۸ جلد سند روستایی است . در سه ماهه ابتدای سال جاری نیز ۷۷۳ جلد سند صادر شده است که ۲۳۰ جلد شهری و ۵۴۳ جلد روستایی بوده است .

    |

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    نظرات کاربران