در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از پنج طرح عمرانی در شهر جدید علوی هرمزگان

    شهر جدید علوی با سه هزار هکتار مساحت و ۳۰۰ خانوار جمعیت در ۵۰ کیلومتری شمال غربی بندرعباس واقع است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پنج طرح عمرانی و خدماتی به ارزش دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با حضور عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در شهر جدید علوی هرمزگان به بهره برداری رسید .

    پنج طرح عمرانی و خدماتی شامل زمین چمن مصنوعی و رخت کن این مجموعه به مساحت هزار و ۳۶۰ مترمربع ، سه باب واحد تجاری به مساحت ۷۰ متر مربع ، احداث آب نما در بوستان این شهر به طول هزار متر و محوطه سازی برای ۵۰ واحد مسکونی به مساحت پنج هزار متر مربع با حضور حسن روانفر ، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سایر مسئولین منطقه‌ای و استانی با ارزشی بالغ بر دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید .

    همچنین در این مراسم با همراهی احمد مرادی ، نماینده حوزه انتخابیه مرکز استان از شش واحد ویلاباغ در حال ساخت در این شهر نیز بازدید شد .

    این واحد‌ها با دو هزار و ۴۰۰ متر مربع مساحت و اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان امسال تکمیل و بهره برداری می‌شوند .

    بازدید از تونل هزار و ۹۱۰ متر مربعی و راه دسترسی شهر علوی به محور غرب بندرعباس به طول ۱۲ کیلومتر از دیگر برنامه‌های مسئولان در این مراسم بود .

    به گفته نستور درخشنده پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید علوی گفت : برای ساخت راه و تونل ، ۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است . این طرح‌ها تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری می‌رسد . با تکمیل و بهره برداری از راه و تونل، مسیر دسترسی ساکنان شهر علوی به بندرعباس از ۵۰ کیلومتر به ۳۵ کیلومتر کاهش می‌یابد .

    وی همچنین در پایان با بیان این مطلب که درحال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر جدید علوی در حال اجراست افزود : اعتبار ساخت طرح‌های عمرانی در شهر جدید علوی از محل درآمد‌های شرکت عمران شهرای جدید کشور و وزارت راه و شهرسازی تامین شده است .

    شهر جدید علوی با سه هزار هکتار مساحت و ۳۰۰ خانوار جمعیت در ۵۰ کیلومتری شمال غربی بندرعباس واقع است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با حضور در شهر جدید علوی و افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهر از روند اجرای پروژه‌های نهضت ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران