در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی طی حکمی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر را منصوب کرد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید طی حکمی" محمود مرادی‌نراقی" را به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر منصوب کرد .

    در این حکم آمده است : بنا به پیشنهاد هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و تصویب مجمع عمومی به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می شوید .

    امید است با استعانت از خداوند منان و بهره گیری از توان اجرایی و کارشناسی همکاران در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید .




    مطالب مرتبط

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    در طرح اجرای نهضت ملی در شهرهای جدید ۴۰۰ هزار واحد را متعهد شدیم که خوشبختانه تا به امروز بالغ بر ۳۳۵هزار واحد تامین زمین شده است که یک رکورد ۶۰ درصدی در تامین زمین در دو ماه پایان سال گذشته وجود داشته است و عملیات اجرایی نیز شتاب گرفته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه در نیمه نخست امسال برخی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ...

    |

    عمدتا در شهرهای کوچک و روستاها به جز برخی از مناطق شمالی که محدودیت زمین دارند مشکل مسکن و تامین زمین وجود ندارد ، خوشبختانه استان مرکزی در گزارشی که ارائه داشتند اقدامات بسیار خوبی در راستای تولید مسکن انجام داده‌اند .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران