در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات آسفالت معابر شهر جدید پرند از اواخر هفته جاری

در حال حاضر در کلیه فازهای مربوط به مسکن مهر شهر جدید پرند ، پیمانکار مستقر است و عملیات آسفالت معابر را انجام خواهد داد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، غلامحسین شجاع با اشاره به اینکه ، پیمانکار آسفالت معابر شهر جدید پرند انتخاب شده است از آغاز دور جدید عملیات آسفالت معابر این شهر جدید از اواخر هفته جاری خبر داد .

غلامحسین شجاع ، رئیس اداره فنی و اجرایی شهر جدید پرند در خصوص آسفالت معابر این شهر جدید گفت : در شهر جدید پرند در تمامی فازهایی که مربوط به شرکت عمران است با تاکید مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، عملیات آسفالت معابر در دست انجام است .

وی افزود : هم‌اکنون نیز در حال پیگیری آسفالت معابر شهر جدید پرند هستیم و به این منظور پیمانکار انتخاب و دستور کار به وی داده شده است و عملیات اجرایی آسفالت معابر مطابق دستور کار داده شده از اواخر هفته آغاز می‌شود .

شجاع خاطرنشان کرد : در حال حاضر در کلیه فازهای مربوط به مسکن مهر شهر جدید پرند ، پیمانکار مستقر است و عملیات آسفالت معابر را انجام خواهد داد .

  •  




مطالب مرتبط

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

|

این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

|

تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

|

نظرات کاربران