در حال بارگذاری ...

تسریع در روند اجرایی مسکن مهر شیرگاه

پروژه ۲۲۴ واحدی مسکن مهر شیرگاه در سه فاز که فاز اول ۳۶ واحد و در سه بلوک ۱۲ واحدی و فاز دوم ۶۰ واحد در ۵ بلوک ۱۲ واحدی و فاز سوم ۱۲۸ واحد در ۸ بلوک که سه بلوک آن شامل ۲۴ واحد و ۵ بلوک آن ۱۲ واحد می باشد . کل فازهای اول و دوم و همچنین ۴۸ واحد از فاز سوم تحویل متقاضیان شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی از تسریع در روند اجرایی مسکن مهر شیرگاه خبر داد .

سیراله جعفری رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه عنوان نمود : تنها راه پیشرفت پروژه های مسکن مهر را تعامل همدلی و همکاری دستگاههای خدمات رسان دانست . احداث واحدهای مسکن مهر با هدف توسعه و اجرای عدالت به اجرا در آمده تا بتوان از این طریق گام های ارزنده ای در جهت رشد و شکوفایی جامعه برداشت .

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : پروژه ۲۲۴ واحدی مسکن مهر شیرگاه در سه فاز که فاز اول ۳۶ واحد و در سه بلوک ۱۲ واحدی و فاز دوم ۶۰ واحد در ۵ بلوک ۱۲ واحدی و فاز سوم ۱۲۸ واحد در ۸ بلوک که سه بلوک آن شامل ۲۴ واحد و ۵ بلوک آن ۱۲ واحد می باشد . کل فازهای اول و دوم و همچنین ۴۸ واحد از فاز سوم تحویل متقاضیان شده است .

وی یادآور شد : از مجموع ۱۲۸ واحد فاز سوم ۸۰  واحد با قیمانده با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال احداث است که پیمانکار مربوطه (شرکت زرین بنای صالح )مشغول اجرای عملیات است .

گفتنی است ؛ مبلغ تسهیلات فاز سوم به ازای هر واحد ۴۰۰ میلیون ریال بوده و قدر السهم آورده ی هر متقاضی مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال می باشد.اعتبار هزینه شده تا مرحله ی تحویل ۱۶۰ میلیارد ریال برآورد می شود .
 




نظرات کاربران