در حال بارگذاری ...
  • استفاده از منابع فروش عرصه برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس

    هم‌اکنون عرصه را به یک‌پنجم قیمت روز می‌فروشیم و تمام منابع حاصل از آن نیز در پروژه‌های مسکن مهر هزینه می‌شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سیدمهدی هدایت با اشاره به اینکه خرید عرصه مسکن مهر پردیس اختیاری است ، گفت : منابع فروش عرصه در تکمیل واحدهای باقیمانده استفاده می‌شود .

    سیدمهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به اینکه فروش عرصه واحد‌های مسکن مهر در این شهر جدید اختیاری است و به هیچ عنوان اجباری در این خصوص وجود ندارد ، گفت : اگر مالکان واحد‌های مسکونی مایل به خرید عرصه واحد خود نباشند ، طرح اجاره ۹۹ ساله عرصه همچنان پابرجاست .

    وی ، خرید عرصه را فرصتی برای مالکان واحدهای مسکن مهر پردیس برشمرد و خاطرنشان کرد : خرید عرصه درخواست بخش عمده مالکان این واحدها از دولت بود و اکنون نیز هیچ اجباری در خرید عرصه وجود ندارد .

    هدایت با اشاره به اعمال سیاست‌های حمایتی در فروش عرصه به مالکان واحد‌های مسکن پردیس ، افزود : هم‌اکنون عرصه را به یک‌پنجم قیمت روز می‌فروشیم و تمام منابع حاصل از آن نیز در پروژه‌های مسکن مهر هزینه می‌شود .




    مطالب مرتبط

    حدود ۳۲ هزار واحد از مسکن مهر باقیمانده کشور مربوط به شهرهای جدید است که عمده این مسکن‌ها یعنی ۱۳۸۰۰ واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که علت آن هم شرایط خاص توپوگرافی و زمان کلید خوردن پروژه است . ما همت را بر این گذاشتیم پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۱۵ پروژه روبنایی-خدماتی هم زمان با افتتاح و تحویل ۵۲۳۰ واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شد .

    |

    نظرات کاربران