در حال بارگذاری ...

توزیع ۶ هزار تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در مناطق سیل‌زده لرستان

تعمیر ۷۴۷ واحد ، آواربرداری ۱۲۸۲ واحد ، پی کنی ۱۲۲۵ واحد ، اجرای فونداسیون ۹۴۱ واحد ،  اجرای اسکلت ۶۵۶ واحد ، اجرای سقف ۴۱۰ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۲۲۰ واحد ازخدماتی است که بنیاد مسکن نقلاب اسلامی استان مرکزی به واحدهای خسارت دیده از سیل در چگنی ارایه کرده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این استان به عنوان معین لرستان در سیل بهار امسال تعیین شد ، گفت : ۶ هزار و ۴۷۲ تن سیمان اهدایی رهبر معظم انقلاب در شهرستان چگنی توزیع شد .

محمدرضا رضا فرح افزود : همزمان با سیل بهار امسال ساخت و تعمیر ۲۰۰۰ واحد مسکونی سیلزده لرستان به استان مرکزی واگذار شده است . یک هزار واحد از این تعداد تعمیری و ۸۰۰ واحد نیز احداثی است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ظرف یک سال آتی عملیاتی می‌شود .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت : این بنیاد ۲ سال گذشته نیز در ساخت منازل مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه در شهرستان سرپل ذهاب و تعدادی از روستاهای اطراف این شهر ، عملیات بازسازی را انجام داده است . ۳۰۳۳ واحد در شهرستان چگنی لرستان در سیل بهار امسال خسارت دیدند .

وی اظهار کرد : ۱۵۳ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال به ۲ هزار و ۱۲۳ واحد خسارت دیده سیل اخیر در شهرستان چگنی لرستان به صورت بلاعوض کمک شد . کارشناسان در سیل اخیر شهرستان چگنی یک هزار و ۹۶۹ واحد احداثی و یک هزار و ۶۴ واحد تعمیری را شناسایی کردند . ۲ هزار و ۹۶۴ نفر از مالکان هم برای دریافت تسهیلات با بانک های عامل عقد قرارداد بسته اند .

رضافرح افزود : تعمیر ۷۴۷ واحد ، آواربرداری ۱۲۸۲ واحد ، پی کنی ۱۲۲۵ واحد ، اجرای فونداسیون ۹۴۱ واحد ،  اجرای اسکلت ۶۵۶ واحد ، اجرای سقف ۴۱۰ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۲۲۰ واحد ازخدماتی است که بنیاد مسکن نقلاب اسلامی استان مرکزی به واحدهای خسارت دیده از سیل در چگنی ارایه کرده است .

استان مرکزی با دار بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران