در حال بارگذاری ...

تکمیل و رفع مشکلات پروژه های باقی‌مانده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال

شورای مسکن استان تهران پاسخگوی مردم در حوزه زیرساختی مسکن مهر بوده و قرار است این جلسات به‌صورت ماهیانه برگزار تا ضمن حل مشکلات زیرساختی شاهد افتتاح مابقی واحدها باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : در جلسه هفتاد و پنجم شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد چند مصوبه داشتیم که ماحصل همه آن‌ها تکمیل و رفع مشکل حقوقی سایت‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان سال بود .

رضا نگهبان در خصوص جلسه هفتاد و پنجم شورای مسکن پایتخت با حضور استاندار بابت مصوبات این نشست ، اظهار داشت : در جلسه روز گذشته که با حضور استاندار تهران و دیگر مدیران این حوزه در استان برگزار شد چند مصوبه داشتیم که ماحصل همه آن‌ها تکمیل و رفع مشکل حقوقی سایت‌های باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان سال بود .

وی ادامه داد: تعیین و تکلیف و تحویل واحدها از پیمانکار از طریق شورای تأمین و تحویل واحدها به متقاضیان در پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر پیشوا ، تحویل ۱۰۰ واحد مسکن مهر پرشین شهر جدید پرند ظرف مدت یک ماه به خانواده‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول ، مشخص شدن وضعیت زیرساخت‌های مسکن مهر سایت‌های صفادشت و فیروزکوه و درنهایت تعیین تکلیف پروژه‌های دو جانبه با پیگیری‌های جدی فرمانداران مربوطه مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود .

نگهبان افزود: در همین خصوص فردا بازدیدی از سایت صفادشت خواهیم داشت . در مورد این سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای تکمیل زیرساخت‌های آن زمین تهاتر کرده است اما یکسری مشکلات با شهرداری دارد. قرار است در این بازدید جلسه‌ای با روسای شهرداری  رباط‌کریم و صفادشت داشته باشیم تا مشکلات حل شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پایان گفت : شورای مسکن استان تهران پاسخگوی مردم در حوزه زیرساختی مسکن مهر بوده و قرار است این جلسات به‌صورت ماهیانه برگزار تا ضمن حل مشکلات زیرساختی شاهد افتتاح مابقی واحدها باشیم .




مطالب مرتبط

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

|

نظرات کاربران