در حال بارگذاری ...
  • انجام تست‌های سرد و گرم خط مترو گلشهر - هشتگرد در آینده نزدیک

    با احداث این خط مترو ، روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج - قزوین نیز می‌انجامد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حبیب‌اله طاهرخانی از آمادگی خط متروی گلشهر - هشتگرد برای انجام تست‌های فنی خبر داد .

    حبیب‌اله طاهرخانی ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، از آماده شدن خط مترو گلشهر-هشتگرد برای انجام تست سرد خبر داد و گفت : تا چند روز دیگر مراحل مختلف تست توسط شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام می‌شود و بهره‌برداری آزمایشی از این خط نیز پس از تست گرم انجام خواهد شد .

    وی با اشاره به‌ این‌که پروژه هم‌اکنون برای انجام تست سرد آماده است ، گفت : از بهره‌بردار دعوت می‌کنیم که تست سرد را انجام دهد و در صورت پشت‌ سر گذاشتن این مرحله با موفقیت ، وارد مرحله بعدی یعنی تست گرم خواهیم شد و پس از آن نیز بهره‌برداری آزمایشی صورت می‌گیرد .

    رضیئی ، عضو هیئت مدیره این شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز از آماده‌سازی پایانه‌های تاکسی و اتوبوس برای انتقال مسافران به این ایستگاه مترو خبر داد و گفت : پایانه‌ها آماده‌شده اما مدیریت و بهره‌برداری این مجموعه با شهرداری است .

    گفتنی است ، با احداث این خط مترو ، روزانه بیش از ۲۵۰هزار نفر می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند ؛ ضمن آن‌که بهره‌برداری از این خط به کاهش ترافیک بزرگراه کرج - قزوین نیز می‌انجامد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بخشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در ۳۳ ماه دولت سیزدهم شامل تکمیل ۶۴۹ پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید با ۱۳.۹ همت ...

    |

    شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

    |

    نظرات کاربران