در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۸۴ درصدی در پروژه ساخت بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه

    زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان شش طبقه ۲۲ هزار و ۳۶۵ مترمربع و زیربنای ساختمان جنبی آن هزار و ۷۸۷ مترمربع است . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت‌خواه از تکمیل پروژه ساخت بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه در سال ۱۳۹۸ خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه ، مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق سه و چهار سازمان مجری با اشاره به پیشرفت ۸۴ درصدی پروژه ساخت بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه ، گفت : چنانچه اعتبار مورد نیاز به موقع تخصیص داده شود ، بیمارستان جدید تربت حیدریه امسال آماده تجهیز و بهره‌برداری می‌شود .

    مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق سه و چهار سازمان مجری با بیان اینکه بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه در زمینی به مساحت ۶۰ هزار و ۵۸۸ مترمربع ساخته شده است ، اظهار کرد : زیربنای ساختمان اصلی این بیمارستان شش طبقه ۲۲ هزار و ۳۶۵ مترمربع و زیربنای ساختمان جنبی آن هزار و ۷۸۷ مترمربع است . 

    محبت‌خواه به فضاهای درمانی طراحی شده در بیمارستان جدید تربت حیدریه نیز اشاره کرد و گفت : این بیمارستان پس از تکمیل و تجهیز در بخش های اورژانس ، آزمایشگاه ، بستری داخلی ، جراحی ، کودکان و زایمان خدمات دهی خواهد کرد . بیمارستان ۲۵۹ تختخوابی تربت حیدریه دارای هشت اتاق عمل ، ۱۵ تخت دیالیز ، ۳۲ تخت مراقبت‌های ویژه و ۲۹ تخت اورژانس خواهد بود .

    مدیرکل اجرای طرح‌های ملی مناطق سه و چهار سازمان مجری مجموع هزینه ساخت بیمارستان جدید تربت حیدریه را ۱۱۴ میلیارد تومان اعلام کرد .
     




    نظرات کاربران