در حال بارگذاری ...
  • آغاز ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن محرومان روستایی در کشور

    روند احداثی مسکن سیل‌زدگان در استان خوزستان به دلیل گرما کمی با تاخیر آغاز شده که این باعث شده کمی سرعت کار کاسته و ما از این جهت کمی عقب هستیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عزیزالله مهدیان از آغاز ساخت ۱۸ هزار واحد مسکن محرومان روستایی در استان‌های سیستان و بلوچستان ، خراسان‌جنوبی ، کرمان و لرستان خبر داد .

    عزیزالله مهدیان ، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ، با تاکید بر اینکه مصوبه دولت بر پرداخت خسارت به واحدهای مسکونی است اظهار کرد : بنیاد مسکن به خانواده ها در ازای آسیب به هر واحد مسکونی خسارت پرداخت می کند و معیار پرداخت تسهیلات خانوار هم نیست .

    وی با بیان اینکه کار تعمیرات مسکن سیل زدگان در مناطق سیل زده کشور به اتمام رسیده عنوان کرد :کار تعمیرات واحدهای خسارت دیده از سیلاب در استان‌های لرستان ، خوزستان و گلستان به اتمام رسیده است و از لحاظ احداثی لرستان نسبت به استان‌های دیگر وضعیت بهتری دارد .

    مهدیان گفت : امیدواریم با جدیت کاری که ستادهای بازسازی معین اصفهان و اردیبل در پلدختر دارند تا پایان امسال شاهد اتمام پروژه‌های احداثی مسکن در نقاط سیل‌زده این شهرستان باشیم . روند احداثی مسکن سیل‌زدگان در استان خوزستان به دلیل گرما کمی با تاخیر آغاز شده که این باعث شده کمی سرعت کار کاسته و ما از این جهت کمی عقب هستیم .

     مهدیان با اشاره به ساخت ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومین در روستاهای لرستان عنوان کرد : در قالب این طرح حدود ۱۸ هزار در استان‌های سیستان و بلوچستان ، کرمان ، خراسان‌جنوبی آغاز شده است . امروز هم به همت مسئولین و مردم کلنگ احداث ۲هزار واحد مسکونی ویژه محرومین روستایی در روستای مورانی سیل‌زده پلدختر به زمین زده شد که به صورت تسهیلات و بلاعوض‌ها انشاالله این واحدها ساخته می‌شود .




    مطالب مرتبط

    با توجه به آنکه سهمیه ۳۵۰ میلیون تومانی سال ۱۴۰۲ به ازای هر واحد و معرفی به بانک‌های عامل تا خردادماه امسال به اتمام می‌رسد ، پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن تا ۴۰۰ میلیون تومان را آماده کرده‌ایم که به دولت ارائه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    تعهد بنیاد مسکن در استان زنجان واگذاری زمین به ۲۰ هزار قطعه است که سهمیه امسال برای ۱۰ هزار قطعه و واگذاری به متقاضیان تامین شده است . امروز عملیات آماده سازی این اراضی آغاز می شود و آماده واگذاری به متقاضیان است که باید این واگذاری‌ها با ثبت‌نام از طریق سامانه saman.mrud.ir انجام ...

    |

    نظرات کاربران