در حال بارگذاری ...
  • آغاز پرداخت تسهیلات تکمیلی ساخت واحدهای احداثی شهری سرپل ذهاب

    در مرحله اول این طرح اعتبار تعداد ۵ هزار وام در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و تاکنون تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرونده به بانک معرفی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر بنیاد مسکن شهرستان سرپل‌ذهاب از آغاز پرداخت تسهیلات تکمیلی ساخت واحدهای احداثی شهری خبر داد و گفت : تاکنون ۱۵۰۰ واحد به بانک معرفی شده است و ۲۰ پرونده نیز منعقد سده و در مرحله معرفی به بانک است .

    محمدی فر مدیرکل بنیاد مسکن سرپل ذهاب ، گفت : پرداخت وام‌های تکمیلی ساخت که توسط دولت برای واحدهای مسکونی احداثی مصوب شده بود درحال پرداخت است . تعداد ۹ هزار متقاضی دریافت وام تکمیلی در شهر سرپل ذهاب وجود دارد که دارای پرونده وام احداثی هستند .

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان ادامه داد : در مرحله اول این طرح اعتبار تعداد ۵ هزار وام در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته و تاکنون تعداد یک هزار و ۵۰۰ پرونده به بانک معرفی شده است .

    محمدی فر تصریح کرد : مبلغ این وام تکمیلی ۱۲۰ میلیون ریال است که در اختیار واحدهای مسکونی احداثی قرار خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران