در حال بارگذاری ...

بهره‌برداری از ۲۶ طرح هادی روستایی در شهرستان کیار استان چهارمحال و بختیاری

در چهار سال گذشته بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش بنیاد مسکن استان هزینه شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت : ۲۶ طرح هادی روستایی با حضور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان کیار بهره‌برداری شد .

۲۶ طرح هادی روستایی با حضور محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار بهره برداری شد .

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : برای اجرای ان تعداد طرح ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد . همچنین تاکنون بیش از ۶۶ هزار سند روستایی و هشت هزار سند شهری در استان چهارمحال و بختیاری صادر شده است . در چهار سال گذشته بیش از ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در بخش بنیاد مسکن استان هزینه شد .

وی ادامه  داد : در این مدت ۵.۵ میلیون متر مربع سطوح روستای استان ، نوسازی و بیش از ۲۰ هزار قطعه زمین روستایی به متقاضیان واگذار شد .

گفتنی است ، کیار از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر شلمزار) در فاصله ۴۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران