در حال بارگذاری ...

اختصاص ۴۶ میلیارد تومان برای پروژه های بازآفرینی شهری استان کردستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری از اختصاص ۴۶ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های بازآفرینی شهری استان کردستان خبر داد .

مصطفی رضایی گفت : حدود ۱۱ ونیم درصد اعتبارات حوزه بازآفرینی در کشور به استان کردستان اختصاص یافته است که در ۸ شهر استان در قالب توانمندسازی و بازآفرینی شهری هزینه خواهد شد .

رضایی با اشاره به اینکه هدف اصلی بازآفرینی شهری توانمندسازی محلات مورد هدف بازآفرینی است از مدیران شهرستان خواست در قالب طرحهای توانمندسازی و برای نقش آفرینی در اقتصاد شهر نسبت به معرفی پروژه های کیفی برای محلات اقدام کنند .




مطالب مرتبط

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

|

از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

|

نظرات کاربران