در حال بارگذاری ...

تصویب ۱۱ پرونده توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان اردبیل

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تصویب یازده پرونده مربوط به توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست در شورای برنامه ریزی استان خبر داد .

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل که با حضور استاندار و مدیران دستگاههای اجرایی برگزار شد گفت : یازده پرونده مربوط به کارگروه زیر بنایی توسعه روستایی ، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست (پرورش مرغ گوشتی ، احداث محوطه گردشگری ، احداث گلخانه و کشت باغ و پرونده های شهرداری هیر در شهرستان اردبیل - احداث خدمات بین راهی ، پرورش عقرب و بسته بندی میوه خشک در شهرستان مشگین شهر-پرورش شتر مرغ در شهرستان پارس آباد - احداث کارخانه آرد گندم در شهرستان گرمی - پرورش گوسفند ، تولید دسته ابزار چوبی در شهرستان نمین) پس از بررسی و تصویب در کارگروه زیر بنایی به تصویب شورای برنامه ریزی استان رسیده است .

داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل نیز در ادامه این جلسه گفت : به دنبال پیگیری‌های انجام شده در ۲ سال اخیر بودجه برخی از ادارات و سازمان‌ها چندین برابر شده به طوری که در حوزه راه هیچ پروژه دوبانده‌ای وجود ندارد که ردیف اعتباری نداشته باشد و اینجا جا دارد تقدیر و تشکر نمایم از مدیرکل راه و شهرسازی استان که واقعا در جذب اعتبار و تخصیص پروژه ها وقت گذاشته و تلاش زیادی در این راستا نمودند .

وی افزود : از محل سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ، اعتباری برای پروژه های هشجین به سرچم و پارس‌آباد به سربند تامین شده چرا که این پروژه‌ها از ردیف اعتباری خاص برخوردار نبوده اند .




مطالب مرتبط

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

توسعه شهری و اجرای طرح‌های مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرستان پیرانشهر از مسائل مورد توجه بوده که با جدیت دنبال می‌شود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌های جداگانه‌ای به دستگاه‌های اجرایی ، مهندسان مشاور و پیمانکاران ، هشت ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

سازمان برنامه و بودجه کشور آمادگی دارد شرکت بازآفرینی شهری ایران را در زمینه موافقتنامه‌ها و اعتبارات یاری کند تا شرایط جهت نوسازی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری محلات هدف تسهیل و تسریع شود .

|

نظرات کاربران