در حال بارگذاری ...
  • افزایش سهمیه استان خراسان شمالی در ساخت مسکن محرومان

    تا پایان سال ۹۸ طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید کل مساکن مهر بر استان ها به سرانجام برسد و در همین راستا استان خراسان شمالی نیز به تعهد خود پایبند است و تا پایان سال ۹۸ کلیه مساکن مهر استان به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه را در استان خواهیم گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از افزایش سهمیه استان در ساخت مسکن محرومان به ۳۲۰۰ واحد خبر داد .

    علیرضا مصطفی زاده اظهار داشت : در نشستی که با معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی داشتیم ، سهم خراسان شمالی در ساخت مسکن محرومان از ۴۵۰ واحد به ۳۲۰۰ واحد ارتقا پیدا کرد . ساخت ۳۲۰۰ واحد با کمک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اجرا می شود و این سهم قبلاً ۴۵۰ واحد بوده است که به ۳۲۰۰ واحد افزایش یافت که از این مقدار ۳۰۰۰ واحد در بجنورد، ۱۰۰ واحد در شیروان و ۱۰۰ واحد در اسفراین ساخته خواهد شد .

    جواد عمادیانفر ، معاون بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز افزود : ۳۴۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی در ۵ شهر بجنورد ، اسفراین ، فاروج ، گرمه و جاجرم به صورت مشارکتی اجرا می شود .

    وی به مسکن مهر استان اشاره کرد و افزود : تا پایان سال ۹۸ طبق دستور وزیر راه و شهرسازی باید کل مساکن مهر بر استان ها به سرانجام برسد و در همین راستا استان خراسان شمالی نیز به تعهد خود پایبند است و تا پایان سال ۹۸ کلیه مساکن مهر استان به پایان می‌رسد و جشن اختتامیه را در استان خواهیم گرفت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر جاجرم تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی و همچنین پیشنهادهای شهرداری جاجرم برای اصلاح محور و یا مطابقت گذرهای پیشنهادی با وضع موجود به منظور رعایت حقوق شهروندان و ذی‌نفعان ، ...

    |

    نظرات کاربران