در حال بارگذاری ...
  • تعویق زمان ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در یزد ، همدان و چهارمحال و بختیاری

    با رفع کامل مشکل ، قبل از بازگشایی سامانه ثبت نام برای آمادگی متقاضیان ، اطلاع رسانی از طریق پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به آدرس news.mrud.ir و رسانه ها صورت خواهد گرفت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه‌ای به خاطر اختلال در اتصال به سامانه های اینترنتی که خارج از حیطه عملکرد این وزارتخانه است ، اعلام کرد که ثبت نام روز سه شنبه ۲۸ آبان متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در سه استان تا برقراری امکان اتصال کامل به شبکه ، به تعویق خواهد افتاد .

    معاونت مسکن و ساختمان این وزارتخانه اعلام کرد : "مرحله بعدی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن مربوط به استان های یزد ، همدان و چهارمحال و بختیاری و زمان بازگشایی سامانه ثبت نام از متقاضیان در این سه استان متعاقبا اعلام خواهد شد ."

    یادآور می‌شود بر اساس اعلام قبلی وزارت راه وشهرسازی مقرر شده بود که بعد از ثبت نام از متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان های کردستان ، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد که ساعت ۲۴ روز ۲۷ ابان به اتمام خواهد رسید ، از طریق سایت ، ثبت نام از متقاضیان در استان‌های یزد ، همدان و چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه ۲۸ ابان آغاز شود که با توجه به عدم امکان اتصال به سامانه ثبت نام ، با رفع مشکل ، زمان بازگشایی سامانه ثبت نام اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد .

    یادآور می‌شود با رفع کامل مشکل ، قبل از بازگشایی سامانه ثبت نام برای آمادگی متقاضیان ، اطلاع رسانی از طریق پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به آدرس news.mrud.ir و رسانه ها صورت خواهد گرفت .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ساخت یک میلیون و ۷۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی در قالب انبوه سازی و واگذاری زمین دولتی به صورت اجاره ۹۹ ساله در شهرها واگذار شده است .

    |

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    نظرات کاربران