در حال بارگذاری ...
  • قدردانی از حمایت‌های ایران از برنامه اسکان بشر ملل متحد

    معاون وزیر راه و شهرسازی ، آمادگی کشورمان برای به اشتراک‌گذاری تجارب ایران‌ در زمینه‌های تولید و عرضه مسکن برای گروه‌های درآمدی متوسط و پایین و مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن به ویژه مسکن روستایی از طریق همکاری نزدیک با هبیتات را اعلام کرد . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت : اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف شهری ، مسکن ، مقاوم سازی و تامین مسکن ارزان قیمت در اولین نشست هیات اجرایی مجمع عمومی برنامه اسکان بشر ملل متحد در نایروبی ارائه شد .

    محمود محمودزاده در حاشیه اولین نشست هییت اجرایی مجمع عمومی برنامه اسکان بشر ملل متحد در نایروبی با خانم میمونا محد شریف ، معاون دبیرکل سازمان ملل و مدیراجرایی برنامه اسکان بشر ملل متحد (هبیتات) دیدار و گفت‌وگو کرد . 

    در این دیدار وی ضمن اعلام حمایت از برنامه استراتژیک هبیتات برای سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ به تشریح اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف شهری ، مسکن ، مقاوم سازی و تامین مسکن ارزان قیمت پرداخت .  

    معاون وزیر راه و شهرسازی ، آمادگی کشورمان برای به اشتراک‌گذاری تجارب ایران‌ در زمینه‌های تولید و عرضه مسکن برای گروه‌های درآمدی متوسط و پایین و مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن به ویژه مسکن روستایی از طریق همکاری نزدیک با هبیتات را اعلام کرد . 

    در این دیدار معاون دبیرکل سازمان ملل نیز ضمن تاکید بر لزوم استفاده از تجارب جهانی به‌ویژه تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مقابله با آثار بلایای طبیعی مانند زلزله از حمایت‌های ایران از برنامه اسکان بشر ملل متحد قدردانی کرد . 

    شایان ذکر است که جمهوری اسلامی ایران میزبان دفتر کاهش آثار بلایا، اسکان بشر ملل متحد است . این دفتر در چارچوب برنامه‌ها و زمینه‌های کاری هبیتات و در همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اقدام به اجرای طرح‌ها و پروژهای مشترک در زمینه‌های  شهرسازی، مقاوم‌سازی بیمارستان‌ها و ... می‌کند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی از برگزاری پویش سراسری واگذاری زمین و آغاز عملیات اجرایی اتاق‌های مادر و کودک ...

    |

    همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

    |

    گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

    |

    در سفری که سفیر ژاپن روز گذشته به ساری داشت و در سایه این سفر مذاکراتی انجام شد و در برنامه قرار گرفت تا بهتاب ۳ که شامل مطالعات مقاوم‌سازی ، انجام اجرای مقاوم‌سازی اجزای غیر سازه‌ای و همچنین اجزای سازه‌ای و استفاده از تکنولوژی جداسازهای لرزه ای است ، در برنامه همکاری‌های ...

    |

    با تلاش های وزارت راه و شهرسازی با تمام افرادی که بیش از ۳ خانه در اختیار داشتند تماس گرفته شد . با بیش از ۳۰۰ شرکت حقوقی که گزارش خانه خالی از آنها داشتیم نامه نگاری شد و تذکرات لازم به این شرکت‌ها داده شد .

    |

    نظرات کاربران