در حال بارگذاری ...

بررسی طرح جامع ناحیه طالقان و الحاق اراضی ۳۸ هکتاری نیروهای‌مسلح - هوانیروز در کرمان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، گزارش اقدامات در باغستان سنتی قزوین پیرو مصوبه دوم مهر ۹۷ شورا ، طرح جامع ناحیه طالقان ، و الحاق اراضی ۳۸ هکتاری نیروهای مسلح - هوانیروز و اصلاح خط محدوده شهر کرمان در سیزدهمین جلسه شورای عالی شهرسازی ، بررسی شد .

سیزدهمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چهارم آذرماه به ریاست محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و با حضور اعضای اصلی شورا ، عضو ناظر مجلس در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .

تصریح می‌شود که نتایج هر سه موضوع بررسی شده در جلسه فوق به زودی در مصوباتی که انتشار عمومی می‌شود به اطلاع عموم خواهد رسید .

گفتنی است در این نشست ، فرزانه صادق مالواجرد دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، تجریشی معاون سازمان حفاظت محیط زیست ، تقی زاده خامسی معاون وزارت نیرو ، حیدری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاون سازمان پدافند غیرعامل ، سلیمانی معاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، صالحی‌نیا معاون وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، طالبیان معاون وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ، عدل معاون سازمان برنامه و بودجه و شهبازی سرپرست سازمان منابع طبیعی مراتع و آبخیزداری به روال جلسات پیشین شورا در جلسه دعوت شدند .

شایان ذکر است در جلسه دوازدهم شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران ، سه موضوعِ ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افرادی دارای معلولیت ، ارایه گزارش دبیرخانه شورای‌عالی پیرامون روند تصویب شهرهای با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر جمعیت ، و گزارش دبیرخانه شورای‌عالی در خصوص مغایرت اساسی طرح جامع کرج (تغییر کاربری ۵ هکتار اراضی دولتی از آموزش عالی به اداری انتظامی جهت احداث ستاد نیروی انتظامی) با حضور رییس شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران و نمایندگان عضو شورای‌عالی بررسی شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران از تصویب راهکارهای تشویقی با هدف تقویت سکونت در بافت‌های تاریخی - فرهنگی کشور ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی اعلام کرد : مطالعات تعیین حریم گسل های شهر ارومیه به سرپرستی رییس بخش زلزله آن مرکز به ...

|

بافت‌های فرسوده شهری به عنوان عرصه و بستری مناسب برای تولید مسکن به شمار می‌روند، چراکه دارای زیرساخت‌های لازم و کافی برای توسعه ساخت‌وساز هستند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار چهارمحال و بختیاری با مکانیابی کنونی احداث شهرک آلونی به ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با شهردار و رییس شورای شهر تهران از موافقت مشروط با افزایش تراکم پروژه ...

|

نظرات کاربران