در حال بارگذاری ...

اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان

بر اساس موارد مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها ، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند ، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت چهار سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت : بر اساس راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها ، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند ، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت ۴ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است .

حامد مانی‌فر از اعلام نتایج آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان که مهر ۹۸ برگزار شد خبر داد و گفت : شرکت‌کنندگان از عصر ۲۰ آذر می‌توانند نتیجه آزمون و کارنامه خود را با مراجعه به نشانی http://www.inbr.ir دریافت کنند .

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ادامه داد : با توجه به اعلامی که پیش‌تر نیز انجام شد ، رسیدگی به درخواست‌‌های بازنگری از سوی داوطلبان ، به طریق پیش گفته و در اجرای مفاد مندرج در بند ۱۰ دستورالعمل ثبت‌نام آزمون‌ها با موضوع «انتشار نتایج و نحوه بررسی اعتراضات» با دقت انجام شده و بعد از اتمام مهلت ارسال اعتراضات ، تمامی سوال های مورداعتراض در صلاحیت‌ها و رشته‌های مختلف ، در کمیته‌های طراحی سوال و کمیته‌های تجدیدنظر به‌طور جداگانه تحت بررسی قرار گرفته و در مواردی که اعتراض وارد تشخیص داده شد ، نسبت به حذف سوالات اشتباه اقدام و نتیجه آن در کارنامه داوطلبان اعمال شده است .

مانی‌فر تصریح کرد : با توجه به بررسی‌های دقیق و کنترل‌های مکرری که در کلیه مراحل تصحیح پاسخنامه‌ها انجام گرفته است ، نتایج اعلامی ، قطعی بوده و فاقد مشکل هستند . در عین حال ، چنانچه داوطلبی صرفاً نسبت به نتیجه آزمون خود بر پایه پاسخنامه‌های اعلام شده ، اعتراضی دارد ، می‌تواند درخواست خود را به صورت کتبی با ذکر مشخصات کامل (شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، رشته آزمون ، آدرس دقیق و شماره تماس) حداکثر تا تاریخ ۲۵ آذر ۹۸ از طریق پست سفارشی به شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور ، ارسال کند .

به گفته وی ، بر اساس موارد مندرج در راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها ، صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که تمامی شرایط شرکت در آزمون را مطابق با راهنمای ثبت‌نام آزمون مهر‌ماه ۹۸ احراز کردند ، مورد‌تأیید بوده و نتایج یاد شده حداکثر به مدت چهار سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است .

مانی فر ادامه داد : آن دسته از شرکت کنندگانی هم که حدنصاب قبولی در آزمون‌ها را کسب نکرده باشند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کنند .

بنا بر این گزارش ، تاکید می‌شود ، گواهی قبولی در آزمون صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال بکار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه ، کنترل و بررسی خواهد شد . صِرف قبولی در آزمون ، بدون احراز سایر شرایط تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند .

نشانی پستی شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش کشور شامل تهران ، صندوق پستی به شماره ۳۵۵-۱۷۷۷۵ است . از متقاضیان درخواست می‌شود بر پاکت ذکر شود مربوط به کدام بخش از آزمون‌های ورود به حرفه‌ مهندسان مهر‌ماه ۹۸ است .




مطالب مرتبط

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

|

رویکرد اصلی ویرایش جدید ، تمرکز بر افزایش تحقق‌پذیری آن با تمرکز بر ۴ حوزه فنی ، اجرایی ، حقوقی و اقتصادی است . بی‌نقص‌ترین قوانین از نقطه نظر فنی ، بدون وجود بستر مناسب برای تحقق‌پذیری در بخش‌های اجرایی ، حقوقی (ضمانت اجرا) و اقتصادی (توجیه‌پذیر بودن) قادر به دستیابی به ...

|

رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

|

اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۱۶۲۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردانی ساختمان در خوزستان صادر کرده است .

|

دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان تلاش کرده است تا در بازنگری و تدوین مقررات ملی ساختمان ، موضوعات مهمی از جمله حفظ سرمایه‌های ملی، رشد و توسعه فناوری ، روزآمدی مصالح و تجهیزات ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و ارتقای ایمنی را مورد توجه قرار دهد .

|

نظرات کاربران