در حال بارگذاری ...

پالایش کامل مدارک مربوط به سابقه سکونت در طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان خواست ، هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند زیرا مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ضمن تاکید بر این مطلب که متقاضیان تهرانی ثبت‌نام کننده طرح اقدام ملی ، باید شرایط پرداخت اقساط وام مسکن را دارا باشند ، گفت : مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد .

رضا نگهبان با اعلام اینکه متقاضیان مسکن شهر تهران در طرح اقدام ملی ، می‌توانند در شهرهای پرند و پردیس ثبت‌نام کنند ، گفت : انتظار می‌رود تا کسانی در این طرح ثبت نام کنند که شرایط پرداخت تسهیلات مسکن را دارا باشند . در مرحله اول ثبت نام در روز ۳۰ آذرماه تنها اطلاعات شناسنامه‌ای (هویتی) و کدپستی نیاز است و برای اینکه حق شهروندان ضایع نشود ، بارها گفته شده که از اینترنت پرسرعت خانگی یا اینترنت موبایل استفاده شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان خواست ، هر متقاضی محل سکونت خود را به عنوان شهر درخواستی انتخاب کند زیرا مدارک مربوط به سابقه سکونت به طور کامل پالایش خواهد شد .

نگهبان خطاب به شهروندان تهرانی اعلام کرد : ورود به سامانه www.tem.mrud.ir  را در نظر داشته باشند و تا مرحله‌ای که منتج به کد رهگیری ۱۰ رقمی نشده است ، مراحل ثبت نام را ادامه دهند . پس از این مرحله ، متقاضیان باید منتظر اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی برای تحویل مدارک ثبت‌نام به صورت فایل اسکن شده در قالب فرمت jpg و با حجم حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت باشند . میزان اقساط پرداختی نیز بسته به رقم وام متفاوت خواهد بود که در این زمینه نیز باید متقاضیان شرایط اقساط بانک مسکن را مدنظر قرار دهند .




مطالب مرتبط

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

|

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

|

نظرات کاربران