در حال بارگذاری ...

انجام ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران برای دریافت ۷۰ هزار واحد

ثبت نام استان تهران برای ۷۰ هزار نفر انجام میشود که ۵۰ هزار واحد در شهرهای جدید پردیس ، پرند ، هشتگرد و ایوانکی و ۲۹ هزار واحد در سایر شهرها به متقاضیان واگذار می‌شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران ، البرز و قزوین خبر داد و گفت : ثبت نام در تهران برای دریافت ۷۰ هزار واحد انجام خواهد شد .

محمود محمودزاده در مراسم آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهران و ۷ استان دیگر اعلام کرد : در سه استان تهران ، البرز و قزوین ثبت نام طرح اقدام ملی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز و در نیم ساعت ابتدایی ظرفیت ثبت‌نام در شهر جدید پردیس تکمیل شد .

معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اینکه مرحله دوم ثبت نام امروز همزمان در استان‌های اصفهان ، زنجان ، خراسان جنوبی ، هرمزگان و کرمان انجام می‌شود ، افزود : هیچ مبلغی برای ثبت نام طرح اقدام ملی از متقاضیان گرفته نمی‌شود . ثبت نام استان تهران برای ۷۰ هزار نفر انجام میشود که ۵۰ هزار واحد در شهرهای جدید پردیس ، پرند ، هشتگرد و ایوانکی و ۲۹ هزار واحد در سایر شهرها به متقاضیان واگذار می‌شود .

​افزایس دوره اقساط زمین از ۵ به ۱۰ سال در صورت موافقت دولت

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ۱۸۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که این میزان با ثبت‌نام‌های جدید در حال افزایش است ، گفت : در مرحله اول ثبت‌نام در پردیس ۳ هزار نفر ، در پرند ۲۰ هزار نفر ، در هشتگرد ۸ هزار نفر و در ایوانکی ۱۵ هزار نفر ثبت نام خواهند شد که ظرفیت ثبت نام در پردیس در نیم ساعت ابتدایی تکمیل شد .

محمودزاده همچنین از به‌صرفه بودن ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد : ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان دو مزیت دارد . قیمت تمام‌شده در مقایسه با بازار آزاد قابل تامل است و همچنین با توجه به اینکه واگذاری زمین در این طرح به صورت فروش اقساطی است ، قیمت زمین طی پنج سال به صورت اقساطی دریافت خواهد شد .

وی ادامه داد : در خصوص قیمت زمین در صورت موافقت هیات دولت ، فروش اقساطی از پنج سال به ۱۰ سال افزایش خواهد یافت و همین از دیگر مزیت‌های ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن است . پس از پایان ثبت نام در صورت تامین زمین ثبت نام برای استان‌های دارای ظرفیت باز خواهد شد .




مطالب مرتبط

موضوع زیرساخت‌ها در طرح‌های اقدام ملی مسکن به طوری جدی دنبال می‌شود و امیدوارم تا یک ماه آینده با جذب یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از صندوق ملی مسکن ، سایت‌های مسکن استان پویاتر شوند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هادی عباسی‌اصل معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در نشست خبری که در محل ساختمان دادمان با موضوع ارایه گزارشی از ...

|

همه الزامات ، دستورالعمل ها و آئین نامه های دفتر مقررات ملی ساختمان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در اجرای طرح ملی نهضت مسکن به صورت کامل رعایت می شود . در ۲۹ شهر استان اردبیل تعداد ۳۶ هزار و ۵۱۰ متقاضی نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده و از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۴ متقاضی ...

|

گزارشات اقدامات انجام شده در پروژه‌های ۱۶۸۰ واحدی جابجایی منازل در پهنه خطر منبع آب اهواز ، پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر کارکنان نفت ، پروژه ۲۰۸۰ واحدی بنیاد مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن در اکباتان که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز ارائه شد .

|

نظرات کاربران