در حال بارگذاری ...

ورود شرکت‌های دانش بنیان به عرصه تولید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سازی

با وجود دستاوردهای قابل توجه هنوز با ایده آل ها فاصله داریم و شرکت های داخلی باید در فرآیندی مستمر نوآوری و بومی سازى تجهیزات بیمارستان سازی و پزشکی را مد نظر قرار دهند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ورود شرکت‌های دانش بنیان به عرصه تولید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان سازی ، گفت : خوشبختانه وابستگی‌ها به خارج در ساخت پروژه‌های بیمارستانی اندک است .

محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان سازی ، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی اظهار کرد : چنین نمایشگاه هایی فرصتی برای عرضه توانمندی شرکت های داخلی در عرصه بومی سازی فناوری های ساخت و تجهیز بیمارستان ها فراهم می کند .

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی با اشاره به وضع تحریم های ناعادلانه علیه کشور ، ادامه داد : در چنین شرایطی اعتماد به تولید داخلی و بویژه شرکت های دانش بنیان یکی از راهکارهای اساسی محسوب می شود .

علیزاده با تأکید بر اینکه سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی نتیجه خوبی از اعتماد به تولید داخلی در ساخت بناهای بیمارستانی گرفته است ، افزود : بخش عمده ای از نیازهای پروژه ها مانند سیستم های سرمایشی و گرمایشی و کف پوش ها از تولید داخلی تأمین می شود .

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سیاست دولت دوازدهم برای ارتقاء شاخص های بهداشتی در جامعه ، چنین رویکردی را فرصت مناسبی برای فعالیت بیشتر شرکت های دانش بنیان در عرصه تولید تجهیزات مورد نیاز خواند و گفت : با وجود دستاوردهای قابل توجه هنوز با ایده آل ها فاصله داریم و شرکت های داخلی باید در فرآیندی مستمر نوآوری و بومی سازى تجهیزات بیمارستان سازی و پزشکی را مد نظر قرار دهند .




مطالب مرتبط

سایت نهضت ملی مسکن سورک ۴۶۸ واحد و دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است . همچنین واحدهای مسکونی روستای عالیواک به تعداد ۲۰۰ واحد و دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است .

|

در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و ۳۵۲ مترمربع و ۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و ...

|

در راستای زیرساخت‌هایی که نیاز است در اجرای طرح‌های مسکن تامین شود نیز تفاهمی بین سازمان مجری و سازمان ملی زمین و مسکن ایجاد شده تا در آینده بتوان زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌های مسکن را با سرعت بیشتری تأسیس کرد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

احداث بیمارستان ۵۰۰ تختی ایرانشهر که در مرحله اسکلت قرار دارد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده و طبق زمان‌بندی اولیه تکمیل آن تا سال ۱۴۰۴ به طول می‌انجامد . هم‌اکنون پیشرفت کل این پروژه ۲۸ درصد است و با تخصیص به موقع اعتبار در زمان مقرر به اتمام خواهد رسید .

|

نظرات کاربران