در حال بارگذاری ...

اجرای ۶ پروژه بازآفرینی شهری در شهرستان مریوان

شهر مریوان از جمله شهرهایی است در استان که بعضی از محلات آن به لحاظ برخورداری از خدمات زیربنایی وضعیت بسیار نامناسبی دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اجرای ۶ پروژه بازآفرینی شهری در شهر مریوان با اعتباری بالغ بر ۱۰۴ میلیارد ریال خبر داد .

محمدصدیق ثابتی اظهار داشت : رویکرد اصلی در برنامه های بازآفرینی شهری ارتقای اقتصادی و اجتماعی است که وزارت راه و شهرسازی و به تبع آن این اداره کل نیز در همین راستا با برنامه ای مدون و کارشناسی شده اقدامات متنوعی را در سطح شهرستان های استان به انجام رسانده و یا در حال انجام دارد . شهر مریوان نیز از جمله شهرهایی است در استان که بعضی از محلات آن به لحاظ برخورداری از خدمات زیربنایی وضعیت بسیار نامناسبی دارد .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد : این اداره کل در مریوان با تعریف ۶ پروژه در محلات کمربندی و موسک گام های مناسبی برای ارتقای سطح برخورداری این محلات از خدمات مورد نیاز یک زندگی مناسب شهری برداشته که می توان به احداث مدرسه ۹ کلاسه برای ارتقای سرانه فضای آموزشی و رفع محرومیت تحصیلی ، احداث پارک شنه به منظور ارتقای سرانه فضای سبز و توسعه فضای تعامل اجتماعی ، پله گذاری معابر شیب دار برای ارتقای کیفیت جابه جایی وساماندهی سیما و منظر محله و احداث دیوار حائل در محله کمربندی و هم چنین پله گذاری معابر شیب دار و احداث مدرسه ۹ کلاسه در محله موسک اشاره کرد .

وی از صرف ۱۰۴ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در مریوان خبر داد .




مطالب مرتبط

شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

|

دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

|

شهرک دولتی دورخ دره که طرح جامع آن به تصویب رسید ظرفیت پذیری بیش از ۲۸ هزار نفر را دارد که این خود گام بزرگی در جهت تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر سقز است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

نظرات کاربران