در حال بارگذاری ...

تامین مسکن ، اولویت اصلی وزارت راه و شهرسازی

شرایط اقتصادی موجود باعث مشکلات و وضعیت خاصی شده اما با درایت و مدیریت ، تلاش و تحمل این شرایط می توانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت : در این دوره زمانی مهمترین و اولویت دارترین ماموریت وزارت راه و شهرسازی تامین مسکن برای مردم است .

جعفر زاهدی مدیر این اداره کل در جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی فارس ابتدا با تقدیر از زحمات مدیر کل اسبق راه و شهرسازی مهندس تکاور به عنوان پیشکسوت و فردی که سال‌ها با تلاش و زحمت و تخصص در احداث راه‌های این استان و کشور نقش بسزایی را ایفا کرده افزود : به زودی مرحله دوم ثبت نام طرح مسکن ملی آغاز خواهد شد .

وی خاطرنشان ساخت که ثبت نام و پایش طرح مسکن ملی توسط وزارت راه و شهرسازی و در ستاد این وزارت خانه انجام می‌گیرد و استان‌ها در روند ثبت و پایش ثبت کنندگان نقشی ندارند .

زاهدی اشاره به تحریمهای ظالمانه و شرایط خاص اقتصادی مشکلات بسیاری که در روند اجرای پروژه ها ایجاد شده گفت : شرایط اقتصادی موجود باعث مشکلات و وضعیت خاصی شده اما با درایت و مدیریت ، تلاش و تحمل این شرایط می توانیم این وضعیت را پشت سر بگذاریم .

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد : در طرح اقدام مسکن ملی در کشور  ۴۰۰  واحد مسکونی احداث می‌شود که از این تعداد ۲۳۷۷۱ واحد مربوط به استان فارس و ۲۵۰۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است . ما باید تمام تمرکز و تلاش خود را برای رسیدن به این اهداف به کار ببریم که بتوانیم به هدف اصلی که تامین مسکن برای مردم است برسیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت : بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد ، این بانک متعهد شد که تعداد پنج هزار فقره ...

|

تاکنون در استان فارس ۱۲ هزار نفر برای بهره مندی از این طرح در سامانه نهضت ملی مسکن اقدام به ثبت نام کرده‌اند که چهار هزار نفر از آنها مربوط به شهر شیراز است که زمین مورد نیاز آنها در شهر جدید صدرا در دست تامین است و در این زمینه در آینده نزدیک خبرهای خوبی برای متقاضیان واجد ...

|

نظرات کاربران